שתף קטע נבחר

בראיינט: "נהיה פה שוב גם אם יתהפך העולם"

הכוכב הגדול של הלייקרס עדיין לא ויתר על חלום אליפות נוספת במדי קבוצתו, גם לאחר ההדחה בחצי גמר המערב על ידי אוקלהומה סיטי: "אני לא הולך לשום מקום". ווסטברוק, מצטיין הת'אנדר, חושב כבר על היריבה הבאה: "הספרס - אתגר מנטלי"

חלום האליפות תם, גם השנה הלייקרס לא יזכו בתואר. הבוקר (ג') גברה אוקלהומה סיטי 90:106 על הלוס אנג'לסים, והשלימה 1:4 בסדרה בדרך לגמר המערב.

 

  • יורו 2012 - כל הנבחרות, כל הכוכבים וכל הסיפורים החמים

  

"גם אם יתהפך העולם - אנחנו נהיה פה שוב", הכריז קובי בראיינט, שעדיין לא מוותר על חלום אליפות נוספת במדים הסגולים-צהובים. "זו טריטוריה לא מוכרת לנו, מוזרה אפילו. אנחנו רוצים תמיד לנצח, ולנצח עכשיו. אבל אני בטוח שנצליח לפתור את זה, בעבר הצלחנו ונצליח גם בעתיד".

 

בראיינט צופה בחלום מתרסק. "אני לא הולך לשום מקום" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בראיינט צופה בחלום מתרסק. "אני לא הולך לשום מקום"(צילום: AFP)

 

הממבה השחורה, שצלף 42 נקודות למפסידים הגדולים של הערב, הרגיע את העיתונאים: "אני לא הולך לשום מקום". כשנשאל לגבי הקבוצה כולה, סיפק בראיינט השוואה מעניינת מקרב בין שתי קבוצות גדולות ב-1991: "זה לא הולך להיות כמו הניצחון של שיקגו בולס על דטרויט, שהעלים את הפיסטונס לנצח. אני לא יודע איך נשתפר, אבל אנחנו חייבים".

 

והיה גם צד מנצח. הת'אנדר הנפלאים השיגו ניצחון ראשון מול הלייקרס בסדרת פלייאוף מ-1979, והם רחוקים רק שתי סדרות מטבעת אליפות, כשבגמר המערב יתמודדו מול סן אנטוניו המרשימה.

 

קווין דוראנט מקפיץ את אוהדי הת'אנדר. "כולנו השתפרנו" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
קווין דוראנט מקפיץ את אוהדי הת'אנדר. "כולנו השתפרנו"(צילום: AFP)

 

עוד ב-ynet ספורט:

   

"יצאנו עם המון אנרגיה ונלחמנו", הסביר קווין דוראנט שקלע 25 נקודות בניצחון. "עברתי זמנים קשים עם הקבוצה הזאת, אבל כולנו השתפרנו כאינדיבידואלים".

 

ראסל ווסטברוק, שהצטיין עם 28 לטובת הת'אנדר, כבר חושב על היריבה הבאה: "זה הולך להיות אתגר מנטלי. קיבלנו קבוצה שלא הפסידה זמן רב. אנחנו חייבים לנצח בסן אנטוניו, אבל יש להם הרבה טריקים". האם גם הספרס תיכשל מול אוקלהומה הלוהטת? נחיה ונראה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קובי בראיינט מאוכזב
צילום: רויטרס
מומלצים