שתף קטע נבחר

לארי בירד: "אני מאוד מאוכזב מרכות השחקנים"

נשיא הפייסרס לקח קשה את התבוסה במיאמי, 115:83 להיט, שסיבך משמעותית את הקבוצה מאינדיאנה: "לא חשבתי שנגיע למצב כזה". אריק ספולסטרה: "הרבה דברים טובים קרו הלילה"

רק לפני יומיים מיאמי היט נראתה בדרך לעוד כישלון חרוץ, קיץ עמוס בביקורת ולוזר אחד גדול - לברון ג'יימס. או אז הוא הגיע בעיקר למחצית השנייה של המשחק הרביעי בסדרה מול הפייסרס, באינדיאנה, קלע בסך הכל 40 נקודות והחזיר את הביתיות. לפנות בוקר (ד') עשתה החבורה מפלורידה צעד נוסף בדרך לתואר, לאחר 83:115 על הפייסרס ו-2:3 בסדרה.

 

  • לונדון 2012 - אל תחמיצו את העמוד האולימפי המיוחד של ynet ספורט

  • יורו 2012 - כל הנבחרות, כל הכוכבים, כל האצטדיונים וכל הסיפורים החמים

 

לברון צלף 30, דוויין ווייד הוסיף 28, ונראה מי יהמר כעת נגד אלופת המזרח הנוכחית. "המשימה שלנו היא לשכוח את פתיחת הסדרה הרעה", סיכם את המשחק קואץ' אריק ספולסטרה. "הרבה דברים טובים קרו הלילה, אבל עכשיו צריך להתרכז במשחק הבא".

 

בירד במהלך המשחק. הלארי הזועם (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בירד במהלך המשחק. הלארי הזועם(צילום: AFP)

 

מי שאולי עשו את ההבדל היו שחקני הקו השני של מיאמי - שיין באטייה עם 13 נקודות, מאריו צ'אלמרס עם שמונה נקודות ו-11 ריבאונדים, ואודיניס האסלם תרם 10 נקודות, בדרך ל-2:22 במתפרצות ואף לא רגע אחד של פיגור על לוח התוצאות.

 

המשחק, כמו הסדרה כולה, היה אגרסיבי בצורה יוצאת דופן, כשלא מעט עבירות חצו את גבול הטעם הטוב. השיא הגיע כשדקסטר פיטמן מההיט פגע בצווארו של לאנס סטיבנסון מהפייסרס, שבמשחק השלישי סימן לעברו של לברון ג'יימס כאילו הוא נחנק. "אני לא יודע אם זה קשור", סיפר בסיום דני גריינג'ר, שנפצע בעצמו במהלך המשחק, "אני בטוח שבהנהלת הליגה יטפלו בזה".

 

אוהדי מיאמי. מריחים גמר מזרח (צילום: AP) (צילום: AP)
אוהדי מיאמי. מריחים גמר מזרח(צילום: AP)

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

מי שלא אהב את הופעת הפייסרס היה נשיא הקבוצה, לארי בירד, שזכה לא מזמן בתואר המנהל המקצועי של השנה. "אני לא מאמין שהקבוצה שיחקה בצורה כל כך רכה. אני מאוד מאוכזב, לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות".

 

לעומת בירד, המאמן מאינדיאנה, פרנק ווגל, ניסה לשדר אופטימיות: "כבר למדנו בתחילת הסדרה שלא מקבלים שני ניצחונות עבור ניצחונות גדולים". זה נכון עד שהשתיים ייפגשו שוב, בין חמישי לשישי, במשחק שיכול לסגור את הסדרה סופית.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים