שתף קטע נבחר

פרויקט תל-אופן מורחב: 20 תחנות ו-200 אופניים

עיריית תל-אביב מעוניינית להרחיב את פריסת האופניים הירוקים - ותוסיף 20 תחנות עם 200 אופניים חדשים ו-480 עמודי עגינה. עלות הפרויקט: 8.3 מיליון שקל

ועדת הכספים של עיריית תל-אביב אישרה לאחרונה להרחיב את פרויקט תל-אופן, במסגרתו מוצעים אופניים להשכרה ברחבי העיר. הפרויקט כולל כיום 150 תחנות ו-1,500 אופניים, ואליהם יצטרפו בעקבות האישור 20 תחנות נוספות ו-200 אופניים חדשים. יש לציין כי יישום ההחלטה תלוי עדיין באישור מועצת העיר.

 

ההחלטה על הרחבת הפרויקט מגיעה זמן קצר לאחר הודעה קודמת בנושא, בה נמסר כי העירייה תציב תחנות מילוי אוויר בסמוך לעמדות תל-אופן. זו פעם ראשונה בה העירייה מציעה תחנות מילוי, שיפחיתו את הצורך להסתמך על מילוי ידני או תחנות דלק.

 

 

עוד חדשות בערוץ הרכב של ynet:

 

תל-אופן (ארכיון) (צילום: ארגון חיים וסביבה) (צילום: ארגון חיים וסביבה)
תל-אופן (ארכיון)(צילום: ארגון חיים וסביבה)

 

מעיריית תל-אביב נמסר כי בחודש אפריל השנה נשבר שיא השכרות אופני התל-אופן, עם כ-219 אלף השכרות שנרשמו במהלך החודש. לפי העירייה, לפרויקט יש 85 אלף מנויים יומיים, כ-2,000 מנויים שבועיים וכ-18 אלף מנויים שנתיים. לפי נתונים שמפרסמת העירייה, יותר מ-40% מתושבי תל-אביב רוכבים על אופניים.

 

במסגרת הרחבת הפרויקט, העירייה תוסיף 20 תחנות חדשות, תרחיב שמונה קיימות ותוסיף בסך הכל 480 עמודי עגינה ו-200 זוגות אופניים. עלות הפרויקט עומדת על 8.3 מיליון שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים