שתף קטע נבחר

הטאבלט בשירות היצירתיות שלכם

אפליקציה מופלאה ליצירת תרשימים, רישומים וציורים, כלי שיהפוך את הטאלבט שלכם לקורא ספרים אלקטרוני אה-לה "קינדל", ניהול מסמכים מכל מקום, לקבל השראה מדה וינצ'י, אפליקציה לחובבי קריאה וכתיבה ועוד אפליקציות אנדרואיד שיעוררו את בלוטות היצירתיות שלכם

הטאבלטים שינו את חיינו במובנים רבים, הוסיפו מנות גדושות של הנאה אל היומיום שלנו, ולפעמים אפילו הפכו אותנו ליעילים יותר. אך גם בכל הקשור לפיתוח ועידוד היצירתיות של כל אחד מאיתנו, יש לטאבלטים מקום של כבוד, בזכות אפליקציות נהדרות שמעוררות השראה ומזמינות חקירה וגילוי של הכישרונות החבויים בתוכנו. הרשימה הבאה מציגה מספר אפליקציות מעוררות השראה המיועדות לטאבלטים מבוססי אנדרואיד, וכמו תמיד אתם יותר מאשר מוזמנים לכתוב את ההמלצות שלכם לאפליקציות יצירתיות במיוחד באמצעות תגובה לכתבה.

 

ציור ורישום באמצעות SketchBook

SketchBook היא אפליקציית אנדרואיד (קיימת גם גרסה ל-iPad) חזקה שמאפשרת ליצור ציורים, רישומים ותרשימים במהירות ובקלות. האפליקציה כוללת בתוכה מגון רחב של כלים ויש לה ממשק אינטואיטיבי ונוח מאוד לשימוש.  

 

 

תמצאו בה 20 סוגי מברשות הניתנות להתאמה ושינוי לפי הצורך, רמות לחיצה שונות ליצירת אפקטים של צבעים אמיתיים, רגישות גבוהה ודיוק בזיהוי התנועות, אינספור צבעים וגוונים, כלים לסימטריה מרחבית ועוד. ניתן להוריד גרסת אקספרס של האפלקיציה בחינם, או לשלם כ-7.5 ש"ח לגרסה הרגילה ו-19 ש"ח לגרסה המלאה (Pro).

 

SketchBook ()
SketchBook

  

ניהול מסמכים ב-Documents To Go

שום טאבלט אינו שלם בלי אפליקציית Documents To Go שכפי שאפשר להבין משמה מאפשרת ליצור, לערוך, לשתף ולהתעדכן במסמכים מסוגים שונים מכל מקום שבו אתם נמצאים. למרות שעם השקת Google Drive ושיפור הממשקים של Google Docs קצת קשה לראות את הצורך באפליקציה מהסוג הזה, עדיין שמור לה מקום של כבוד על כל מחשב לוח שמכבד את עצמו. התוכנות שבתוכה דומות מאוד לתוכנות ממשפחת האופיס של מיקרוסופט, והיא פועלת בצורה חלקה ומרשימה.

 

יש לאפליקציה מספר גרסאות, החל בגרסה מצומצמת להורדה בחינם וכלה בגרסה המלאה שעולה כ-60 שקלים.

   

עיבוד תמונות בעזרת Photoshop Touch

 

 

פוטושופ של אדובי היא תוכנת הדגל של מעצבים, צלמים ואנשים העוסקים בעיבוד תמונה וגרפיקה ממוחשבת מזה שנים ארוכות. לא פלא אפוא שאחת האפליקציות המקצועיות והכבדות לתחום העיצוב הגרפי מגיעה אף היא מבית אדובי, ומה שמפתיע עוד פחות הוא המחיר הגבוה ביחס לפונקציונליות המצומצמת (ריטוש תמונות) כצפוי אצל יצרנית התוכנה - כמעט 40 שקלים.

 

Photoshop Touch היא שלוחה של פוטושופ המוכר והאהוב, עם התאמות נדרשות לטאבלטים. ניתן לבצע באמצעותה ריטוש וליטוש לצילומים, להשתמש בפילטרים וכלי עיצוב מתקדמים, להוסיף טקסטים, אלמנטים גרפיים ועוד. כמו כן כוללת האפליקציה שטח אחסון של 2GB ב-Creative Cloud של אדובי.

 

צילום מתוך האפליקציה ()
צילום מתוך האפליקציה

 

אחד הפיצ'רים המעניינים באפליקציה הוא כלי השיתוף המובנים בה, ומאפשרים לפרסם את התמונות בפייסבוק למשל ולקבל תגובות ישירות לצד הצילום עצמו. כך תוכלו לקבל השראה וביקורת בזמן אמת מקהל המעריצים שלכם.

 

להפוך את המכשיר לקורא אלקטרוני עם Kindle

אם אתם אוהבים לקרוא ושוקלים לעבור לקורא ספרים אלקטרוני, אפליקציית Kindle היא דרך לא רעה לבדוק את העניין. האפליקציה החינמית נוצרה על ידי אמזון, והיא מאפשרת התחברות לחנות הספרים המקוונת שלהם והורדת ספרים כאילו מדובר בקינדל לכל דבר.

 

באפשרותכם לעיין בספרים, לרכוש ספרים ומגזינים (יש גם אפשרות למנוי וירטואלי), לסמן טקסטים, לכתוב הערות ולשמור סימניות ומראי מקום ועוד.

 

ואם אתם כבר בעניין של ספרים וכתיבה, כדאי שתורידו את Wattpad - האפליקציה החינמית המומלצת שאוהבים לקרוא ולכתוב. תוכלו לעיין בלמעלה מ-3 מיליון סיפורים וטקסטים שנכתבו ופורסמו על ידי משתמשים מרחבי העולם, בחלוקה לפי ז'אנרים ונושאים.

 

לקבל השראה מדה וינצ'י

לאונרדו דה וינצ'י נחשב לאחד המוחות הגדולים שידעה האנושות אי-פעם. הוא היה מדען בחסד, אמן מופלא ויוצר שממשיך לעורר השראה גם כיום. אפליקציה קטנה וחביבה חושפת את האיורים הרבים שלו, חלקם מדהימים ברמת הפירוט והדיוק שלהם מבחינה אנטומית ואמנותית גם יחד.

 

צילום מתוך האפליקציה ()
צילום מתוך האפליקציה

 

אם כבר לקבל השראה, אז כדאי שהיא תגיע מאחד הגדולים, וזה בדיוק מה שהאפליקציה הזו מבקשת לעשות. היא מתאימה למאיירים ולמעצבים, אך גם לאנשים כותבים ויוצרים, משום שהיא מעוררת את בלוטות היצירתיות וממלאה בהשראה ומוזה. המחיר - כ-4 שקלים (99 סנט). 

 

יש לכם אייפד? קבלו שלוש אפליקציות מוצלחות במיוחד שיעזרו לכם להתבטא

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עיצוב ועיבוד תמונות בקלות
אלבום האיורים של דה וינצ'י
מומלצים