שתף קטע נבחר

בית"ר י-ם: גאידמק הבטיח לקורנפיין שהכסף יעבור

הבעלים נפגש עם יו"ר הקבוצה והבטיח לו שהוא יעביר את מיליון וחצי הדולרים בתחילת החודש הבא. למרות הכסף שהעביר גל יוסף, בקבוצה הירושלמית עדיין לא שולמו משכורות ואמרו: "לא נשלם משכורות לחלק מהשחקנים, נמתין שכל הסכום יגיע"

ביזנס בפלז'ר. איציק קורנפיין ניצל את אירוע בר המצווה של בנה של שולה זקן שהתקיים אתמול כדי לשוחח עם הבוס ארקדי גאידמק. השניים שוחחו על מצבה של הקבוצה כאשר קורנפיין לא יצא מהשיחה עם בשורות חדשות. גאידמק אמר לקורנפיין כי הוא מבין את מצבה של הקבוצה וכי הוא עדיין מתכוון להעביר את הכסף למועדון, בתחילת חודש יולי, כפי שהבטיח.

 

  • יורו 2012 - הנבחרות, הכוכבים, האיצטדיונים, התמונות

 

בבית"ר מעריכים כי גאידמק יעביר לקבוצה סכום של כמיליון וחצי דולרים אך החשש הוא כי הבעלים יעכב את העברת הכסף מה שעשוי לפגוע בהכנות לעונה הבאה שבינתיים תקועות. התחושות בבית"ר לא נעימות בשל המצב הכלכלי אבל כל שניתן כרגע לראשי המועדון לעשות זה רק להמתין בסבלנות להגעת התמיכה הכלכלית.

 

ארקדי גאידמק. הבטיח לקורנפיין שהכסף יועבר לבית"ר (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
ארקדי גאידמק. הבטיח לקורנפיין שהכסף יועבר לבית"ר(צילום: מוטי קמחי)

 

למרות שהנהלת בית"ר ירושלים קיבלה סכום של כחצי מיליון שקלים מגל יוסף, שחקני הקבוצה ועובדי המועדון עדיין לא קיבלו את משכורותיהם. בבית"ר חייבים לשחקנים פרמיות עבור משכורות חודש מרס, כמו גם את משכורות אפריל, כשבקרוב יצטרכו לשלם לשחקנים גם את משכורות חודש מאי.

 

למרות זאת, נראה כי יש אור בקצה המנהרה. בבית"ר מעריכים כי השחקנים יקבלו את משכורותיהם בשבוע הבא, והסבירו מדוע הכסף שנכנס למועדון, בעבור כרטיסו של טוטו תמוז, לא תרם לעניין: "לא נשלם משכורות רק לחלק מהשחקנים, כמו שנעשה בקבוצות אחרות. ברגע שיהיה בידיינו הסכום המלא נשלם לכולם את המשכורות".

 

השחקנים חוגגים עם אלי כהן. יחגגו את קבלת המשכורות? (צילום: חיים צח) (צילום: חיים צח)
השחקנים חוגגים עם אלי כהן. יחגגו את קבלת המשכורות?(צילום: חיים צח)

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

השינוי צפוי להגיע כשסכום נוסף יועבר מכיוונו של גל יוסף, שאמור להעביר לבית"ר כחצי מיליון שקלים נוספים. בנוסף, ולמרות שבית"ר סיימה את העונה במקום התשיעי המאכזב, עדיין ממתינים בירושלים לסכום של כ-200,000 שקלים נוספים מההתאחדות לכדורגל, זאת בנוסף לסכום של כ-400,000 ש' שצפויים להגיע מההתאחדות לקופת המועדון.

 

עוד משהו שיכול לעזור למועדון, הוא הסיכום של בית"ר על המשך שיתוף הפעולה עם הקרן לידידות, שתעביר הקצבה של 1.25 מיליון ש'. בבית"ר הדגישו כי מדובר בכסף שמיועד לעונה הבאה בלבד, ולא לכיסוי הגרעונות או חובות מהעונה שהסתיימה. הקרן לידידות, בראשותו של הרב יחיאל אקשטיין, תמכה בבית"ר גם בעונה שעברה, אך התמיכה בעונה הבאה תהיה גבוהה ב-250,000 ש'.

 

מבית"ר נמסר: "מועדון הכדורגל בית"ר י-ם מודה לנשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין, ולמנכ"ל הקרן לידידות, מר ציון גבאי, על המשך התמיכה והעמקת הפעילות החברתית החשובה בעונה הקרובה".

פורסם לראשונה 04/06/2012 16:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חיים צח
איציק קורנפיין
צילום: חיים צח
מומלצים