שתף קטע נבחר

גרסיה ל-ynet ספורט: "מכבי - אחת האפשרויות"

בלם אלמריה, שהוזכר כמועמד למכבי ת"א, אמר: "אני מכיר אישית את אוסקר ויורדי קרויף, אבל לא סיכמנו שום דבר ואני עדיין לא יודע היכן אשחק בעונה הבאה"

התקשורת הספרדית ממשיכה להתעניין במכבי ת"א, אולי כי שחקן נוסף מחצי האי האיברי עשוי להגיע בקרוב לקריית שלום. היום (ג') מתפרסמות ידיעות לפיהן קרלוס גרסיה, בלמה של אלמריה, נמצא על הכוונת של הצהובים.

 

  • יורו 2012 - הנבחרות, הכוכבים, האיצטדיונים, התמונות

 

גרסיה בן ה-28 סיים את חוזהו במועדון, לא ימשיך ומבוקש על ידי המנהל המקצועי יורדי קרויף והמאמן אוסקר גרסיה. לדברי הבלם, שידוע כשחקן מהיר שמצטיין בכדורי גובה, הוא טרם החליט אם להיענות להצעה, למרות שהוא מעוניין לצאת לשחק מחוץ לספרד.

  

קרויף וגרסיה בקריית שלום. עוד ספרדי בדרך? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
קרויף וגרסיה בקריית שלום. עוד ספרדי בדרך?(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

"אני מכיר אישית את אוסקר גרסיה ויורדי קרויף, אבל לא החלטתי עדיין שום דבר לגבי העתיד שלי", אמר גרסיה בשיחה עם ynet ספורט. "שמעתי שזה פורסם, אבל לא סיכמנו עדיין שום דבר ואני עוד לא יודע היכן אשחק בעונה הבאה. מבחינתי זו אחת האפשרויות".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

גרסיה, קטלואני שגדל במחלקת הנוער של אספניול, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ספרד, אך לא הגיע לבוגרת. הוא החל את הקריירה באספניול ב',

עבר לקבוצה הבכירה ומשם לפולי אחידו. ב-2005 הוחתם באלמריה, שם הוא שיחק עד תום העונה האחרונה (בתווך הושאל לבטיס סביליה).

 

מחנה אימונים בספרד

תום יונאי, עוזרו של ג'ק אנגלידיס יצא לספרד על מנת לסכם על מחנה אימונים לקבוצה בחודש הבא, זאת בעקבות המלצות של הצוות המקצועי - יורדי קרויף ואוסקר גארסיה. עד כה, מחנות האימון של מכבי ת"א בקיץ נערכו בהולנד, וכעת זו הפעם הראשונה בה המחנה ייערך בספרד.


פורסם לראשונה 05/06/2012 10:09

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
קרלוס גרסיה מול בארסה
צילום: Gettyimages
מומלצים