שתף קטע נבחר

נתניה: 50 חזיתות בניינים ישופצו ב-30 מיליון ש'

העיריה מציעה סל הטבות ותמריצים לעידוד שיפוץ בתים משותפים ברחבי העיר. אם הכל ילך כמתוכנן, עד סוף 2012 יסיימו לשפץ את החזיתות המיושנות של מעל ל-50 מבנים בעיר, עם כ-1,000 בתי אב שייהנו מסביבת מגורים משודרגת

כ-1,000 בתי אב בנתניה ייהנו עד סוף השנה מסביבת מגורים נעימה יותר, אם הכל ילך כצפוי: בעירייה צופים כי עד סוף 2012, יסיימו לשפץ את החזיתות המיושנות של מעל ל-50 מבנים בעיר, בעלות של כ-30 מיליון שקל.

 

עוד במדור הנדל"ן :

 

מדובר בפרויקט משותף לעיריית נתניה ולח.ל.ת, החברה לפיתוח נתניה, שנועד לשפר את חזות פני העיר. מהעירייה נמסר, כי במסגרת זו מוצעים סל הטבות ותמריצים לעידוד שיפוץ בתים מושתפים בעיר.

 

גובה ההלוואה נקבע על פי קריטריונים שונים, בהם "אזורי הארנונה". עוד נמסר, כי שיפוץ הבניין מבוצע ברמת גמר גבוהה ולכל המעטפת החיצונית, כאשר הדיירים יכולים לבחור האם לשפץ גם את חדר המדרגות, והלובי ועוד. 

 

הפרויקט מלווה ומנוהל על ידי ח.ל.ת, בתוך כך בהשגת הסכמה של כ-70% מדיירי הבניין לצורך ביצוע השיפוץ. מהעירייה נמסר כי במקרים שדיירים בודדים מסרבים לקחת חלק בשיפוץ, מוענק הסכום הנדרש להשלמת השיפוץ ובמקביל מסיעיים לדיירים לתבוע מאותם סרבנים את עלות השיפוץ.

 

 

חזית משופצת בנתניה (באדיבות עיריית נתניה) (באדיבות עיריית נתניה)
חזית משופצת בנתניה(באדיבות עיריית נתניה)

 

בנוסף ניתן סיוע בארגון ועדי הבתים, בהלוואות, מתן הטבות ותמריצים לוועד הבית במימון עירוני, פתיחת חשבון בנק להפקדת כספי הפרויקט, אישור קבלני מסגרת עבור הפרויקט באמצעות מכרז כדין, תשלום חשבונות לקבלן על פי אישור המפקח וקצב התקדמות הפרויקט, חתימה על תעודת גמר ועד הבית או הקבלן והתחלת שנת בדק, בנוסף, מתבצע פיקוח וליווי לועד הבית עד גמר הפרויקט.

 

"פרויקט זה הינו חלק מהתפתחותה והתחדשותה של העיר נתניה", מסרה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר. שיפוץ חזיתות הבניינים מסייע ביצירת סביבה נעימה עבור התושבים והמבקרים. התכנית אותה בנינו היא ארוכת טווח ובכוונתנו להמשיך ולקדם את המיזם לטובת התושבים והעיר נתניה". 

 

יושבת ראש דירקטוריון ח.ל.ת, עו"ד שירי חגואל סידון, מסרה כי במסגרת הפרויקט הם מצליחים לנטרל את "רוב הקשיים הכרוכים בניהול השיפוץ על ידי ועד הבית". "בנוסף לפניות של דיירים וועדי בתים, אנו יוזמים פניות לדיירים, בשכונות וברחובות הזקוקים לשיפוץ|,, היא מספרת. "נכון להיום, קיימנו כבר קרוב ל- 200 פגישות עם ועדי בתים בניסיון להסביר את הפרויקט בכלל ואת חבילת ההטבות בפרט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות עיריית נתניה
נתניה - הבניין ביעקב שיפר 6 אחרי השיפוץ
באדיבות עיריית נתניה
מומלצים