שתף קטע נבחר

מראדונה מזהיר: "מסי לא ירצה לשחק בנבחרת"

מספר 10 האגדי תקף את התקשורת הארגנטינית, שלא מניחה לכוכב ברצלונה: "אולי אין למסי את המנהיגות שלי או את הפרצוף של בראד פיט, אבל הוא ארגנטיני וצריך להגן עליו"

גם אחרי השלושער שכבש לרשתה של ברזיל, ליונל מסי לא זוכה למנוחה - לא מכריסטיאנו רונאלדו, שמשמיץ אותו בכל הזדמנות ולא מהתקשורת הארגנטינית, שמבקרת אותו חדשות לבקרים.

 

  • יורו 2012 - כל הנבחרות, הכוכבים, האיצטדיונים והתמונות

 

מי שנחלץ לעזרתו של הפרעוש ולא בפעם הראשונה, הוא דייגו ארמנדו מראדונה, שטען כי כוכב ברצלונה ראוי למלוא התמיכה ממולדתו. "אולי אין לו את המנהיגות שהיתה לי, את הפרצוף של בראד פיט או את הישבן של לוסיאנה סלאזאר (דוגמנית על מקומית), אבל מסי הוא ארגנטיני וצריך להגן עליו", טען מספר 10 האגדי בראיון לעיתון 'אולה'.

 

"אם אלוהים ירצה, ליאו יביא לנו את גביע העולם". מראדונה ומסי (צילום: GettyImages Image bank) (צילום: GettyImages Image bank)
"אם אלוהים ירצה, ליאו יביא לנו את גביע העולם". מראדונה ומסי(צילום: GettyImages Image bank)

 

מראדונה המשיך עם מסר לתקשורת במולדתו: "אם אלוהים ירצה, מסי יביא לארגנטינה את גביע העולם, אבל אם תמשיכו לשבור לו את הביצים, הוא ישאר בברצלונה ולא יחזור לשחק במדי הנבחרת".  

 

חגיגת יורו 2012 ב-ynet ספורט:

 

על הטענות שמסי לא יודע את ההמנון הארגנטיני, אמר דייגו: "תפסיקו עם השטויות הללו. ליאו יודע את ההמנון יותר מהרבה שחקנים אחרים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים