שתף קטע נבחר

שלא ייגמר לעולם / על עוד ערב נפלא ביורו

בתום עונת שיא בכדורגל העולמי, מספק לנו היורו הצגות נוספות, כשה-0:4 של ספרד על אירלנד הוא הדובדבן. אבי נימני מתרשם מהטורניר באוקראינה ופולין, ושולח תקווה אחת - שלא ייגמר

אין ספק שנכון להיום, שבוע לאחר פתיחת יורו 2012, אנחנו צריכים להיות מאוד מרוצים. היכולת, העניין, הקצב והמיומנות הגבוהה של חלק גדול מהשחקנים, הם המשך ישיר לשנת שיא בכדורגל העולמי, במהלכה נהנינו מקבוצות ששיחקו כדורגל שנגע בשלמות, דוגמת ברצלונה, ריאל מדריד, מילאן, מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן ועוד.

 

 

  • יורו 2012 - הנבחרות, הכוכבים, האיצטדיונים, התמונות

 

בנוסף, הכדורגל העולמי נהנה מכוכבי על, דוגמאת ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו, סרחיו קון אגוארו, ניימאר, פרנק ריברי ועוד אינספור שחקנים מדהימים, ששוטפים את הקבוצות המובילות באירופה, ועוזרים להן לטפס לרמה הגבוהה ביותר.

 

פרננדו טורס, בעוד רגע של חגיגה (צילום: AP) (צילום: AP)
פרננדו טורס, בעוד רגע של חגיגה(צילום: AP)

 

חגיגה של יורו ב-ynet ספורט:

 

בשנתיים האחרונות היינו עדים למשחקים עוצרי נשימה, תוך כדי שילוב בין יכולת ומיומנות בדרג הגבוהה ביותר. די ברור שהיורו מוצלח, בזכות אותם שחקנים,

שבאים אחרי עונה ארוכה ומתישה, ומצליחים לסחוט מעצמם ומגופם, כדי להשיג את המקסימום, כל אחד עבור נבחרתו הוא.

 

בתום המשחק הראשון של הערב, הקרואטים מצאו עצמם בעמדת זינוק טובה לכיוון השלב הבא, כשבמשחק הבא מחכה לה ספרד האימתנית. קרואטיה רעננה וצעירה, בהנהגתו של לוקה מודריץ', ויכולה להפתיע את כולנו ולהעפיל לשלב הבא.

 

פירלו והאיטלקים. זקוקים לעזרה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פירלו והאיטלקים. זקוקים לעזרה(צילום: רויטרס)

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

לעומתה, איטליה, שהגיעה ליורו ללא ציפיות, הפתיעה במשחק הראשון מול ספרד, בעיקר בכל מה שקשור למשחק ההגנה. בחלק הקדמי האיטלקים לוקים בחסר,

והם לא מספיק מסוכנים. ניצחון של האזורי על אירלנד במשחק הבא, לצד מעידה של הקרואטים מול ספרד, האיטלקים ימצאו את עצמם בשלב הבא.

 

במשחק השני של הערב ספרד הוכיחה והזכירה לנו  מי היא ספרד, למרות חסרונם הבולט של קרלס פויול ודויד וייה. הנבחרת של ויסנטה דל בוסקה עדיין פייבוריטית לזכייה לצד גרמניה, הרבה בזכות החזקת הכדור באחוזים גבוהים מול היריבות.

 

מריו מנדז'וקיץ' חוגג על חשבון האיטלקים. הפתעה קרואטית (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מריו מנדז'וקיץ' חוגג על חשבון האיטלקים. הפתעה קרואטית(צילום: רויטרס)

 

אירלנד של הערב כלל לא היוותה יריב, ואני מקווה שפרננדו טורס יחזור לכושר טוב אחרי המשחק הערב, מפני שבלי חלוץ טבעי בכושר טוב, יהיה קשה לספרדים לשחזר זכייה נוספת. בדרך כלל בטורנירים גדולים יש מפתיעות ומאכזבות, כרגע יש לנו כבר את המאכזבת הראשית - הולנד כמובן, ואני בטוח שעם הזמן יתווספו אליה נבחרות נוספות על תקן המאכזבות.

 

המפתיעה העיקרית עד כה היא רוסיה, אך יש תחושה טובה גם לגבי צרפת ואוקראינה, שהעפלה שלה לשלב הבא תהווה הצלחה גדולה. כולי תקווה שהיורו יימשך ויסתיים אם אותה תחושת גאווה, אותה אנו חשים שבוע בתוך היורו, וכבר עכשיו אנחנו מבקשים משהו קטן אחד - שהיורו לא יגמר לעולם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבי נימני
צילום: דרור עינב
מומלצים