שתף קטע נבחר

שליחי חב"ד לקטמנדו: 90% מהסדרה - אמת

חזקי וחני ליפשיץ, שלפני 13 שנה הקימו את בית חב"ד בנפאל, מספרים בראיון ראשון על הקשר בין הסדרה קטמנדו לבין מה שעבר עליהם - ומה שלא: "כדי להוסיף פלפל, ההפקה רצתה שמטייל 'יתחיל' עם מושקי, אבל ביקשנו שיוותרו על זה"

הכוכבים האמיתיים של סדרת הדרמה קטמנדו לא מופיעים בה כלל. אלו הם חזקי וחני ליפשיץ, שליחי חב"ד לקטמנדו, שהגיעו לשם לפני כ-13 שנים כזוג צעיר לא-פחות מהמטיילים שפקדו את ביתם. בראיון ראשון על הסדרה, הם מספרים כי למעט אחד או שניים, כל האירועים הדרמטיים בתכנית התרחשו במציאות, ולעתים אף היו מורכבים וקשים יותר.

 

 

עוד בערוץ היהדות - קראו:

 

"90 אחוז מהסיפורים הם שלנו", אומרת חני ליפשיץ, "הסדרה החזירה אותנו לתחילת הדרך וגרמה לנו גם להזיל דמעה. ההתחלה לא פשוטה - יש קונפליקט בין הזוגיות לבין העובדה שמטיילים גודשים את הבית, ופתאום אתה מוצא מישהו שישן לך במיטה".

 

זוג השליחים מקטמנדו מספר כי בהפקה רצו להוסיף לסדרה תרחישים שנוגעים בסוגיות של צניעות, אולם הם ביקשו להימנע מכך. "כדי להוסיף פלפל לסדרה רצו שיהיה מטייל שיסתכל על מושקי וגם יאמר לה דברים לא הולמים", מספרת חני, "שאלנו - למה צריך את זה?". ynet ו"אורות - טלוויזיה יהודית" מזמינים אתכם להכיר את שמוליק ומושקי האמיתיים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רשת
קטמנדו. מבוסס על סיפור אמיתי
צילום: רשת
מומלצים