שתף קטע נבחר

כסף זה לא הכל / על התנהלות מכבי ת"א

מכבי ת"א הפך למועדון מנוכר לערכיו, אשר נשלט בידי זרים, שאיש מהם אינו מכיר את עברה של הקבוצה. משה שיינמן מזכיר לגולדהאר שבלי עבר אין גם עתיד

יצחק פלשל, שחקן עבר של מכבי ת"א ונבחרת ישראל בשנות ה־50 וה־60, הלך אתמול (א') לעולמו בגיל 75, והלב נחמץ כאשר רק קומץ מבני משפחתו, ידידיו ושני שחקני עבר בלבד, צביקה רוזן ואברמלה מלצמן, השתתפו בהלווייתו.

 

  • לונדון 2012 - העמוד האולימפי המיוחד של ynet ספורט
  • יורו 2012 - הנבחרות, הכוכבים, האיצטדיונים, התמונות

 

פלשל, ששיחק במכבי ת"א מ־1956 עד 1965 וזכה עימה בשתי אליפויות ובשלושה גביעי מדינה, מת בחוסר כל. אלמלא נסים סידי, מוותיקי מכבי שעובד במועדון גם כיום ודאג להביא זר פרחים, איש לא היה זוכר כי שחקן הנשמה של הקבוצה איננו עוד עימנו.

 

גולדהאר עם קרויף. מועדון שמנוהל מטורונטו וברצלונה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גולדהאר עם קרויף. מועדון שמנוהל מטורונטו וברצלונה(צילום: ראובן שוורץ)

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כן, מכבי ת"א הפך למועדון מנוכר לערכיו, אשר נשלט בידי זרים, שאיש מהם אינו מכיר את עברה של הקבוצה, שלא לדבר על שחקני העבר אשר הפכו אותה לקבוצה בעלת שיא הזכיות באליפויות ובגביעי המדינה.

 

מכבי הוא כיום מועדון המנוהל מטורונטו וברצלונה, אשר הזהות היחידה שלו לעבר היא הסמל והמדים הצהובים. זהו מועדון אשר זורק את מאמניו ואת שחקניו בשיחה טלפונית. זהו מועדון אשר אינו יודע מה מסמל עבור רבבות אוהדיו אצטדיון המכבייה, וכאשר הוא נמחק והופך למגרש חניה כמו מגרשי המועדון ברחוב מכבי, איש אינו מתקומם ודורש שיניחו שם לפחות שלט שיזכיר את ההיסטוריה.

 

ברק יצחקי. נזרק בשיחה טלפונית (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ברק יצחקי. נזרק בשיחה טלפונית(צילום: ראובן שוורץ)

 

מיץ' גולדהאר הוא אולי יהודי עשיר שהפך את מכבי לקבוצה שתמשיך לשחק ללא דאגה פיננסית, אבל כסף זה לא הכל. עובדה ששחקנים ישראלים חוששים להגיע למכבי בגלל יחסה המנוכר. גולדהאר חייב לזכור, כי בלי עבר אין גם עתיד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מיטש גולדהאר
צילום: עוז מועלם
מומלצים