שתף קטע נבחר

נבחרת ישראל תארח את סרביה בהיכל נוקיה

פרסום ראשון: התערבות של ראש עיריית ת"א הביאה לפיתרון. הקרקס שמתקיים ב-25 באוגוסט בהיכל יקבל מענק מיוחד כדי לזרז את תהליך הפירוק, המשחק מול הסרבים יתקיים כמתוכנן ב-27 בחודש. באיגוד עדיין מנסים לדחות ביום את מועד המשחק

נבחרת ישראל תארח את סרביה בהיכל נוקיה. כזכור, קרקס אמור היה להתארח בהיכל נוקיה. קצר בין איגוד הכדורסל עוד לפני תקופתו של אבנר קופל לבין היכל נוקיה, הביא לכך שתאריכי מוקדמות אליפות אירופה לא הגיעו בזמן להנהלת היכל נוקיה ולפיכך הנבחרת הייתה אמורה למצוא בית חלופי עבור המשחק מול סרביה ב-27 לאוגוסט.

 

  • לונדון 2012 - העמוד האולימפי המיוחד של ynet ספורט
  • יורו 2012 - כל השחקנים, הנבחרות והסיפורים החמים

    

התערבות של ראש עיריית ת"א רון חולדאי, בשיתוף פעולה עם היכלי הספורט, הביאה לפתרון לפיו הקרקס המסתיים ב-25 באוגוסט וזקוק ל-48 שעות על מנת לפרקו, קיבל מענק מיוחד מעיריית ת"א, על מנת לזרז את תהליך הפירוק ולהוריד אותו ל-30 שעות.

 

היכל נוקיה. יארח את משחקה של הנבחרת מול סרביה (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
היכל נוקיה. יארח את משחקה של הנבחרת מול סרביה(צילום: טל שחר)

 

בנוסף, ייבנה בהיכל פתח מיוחד שיעזור להוציא את חלקי הקרקס מהר יותר. כעת, באיגוד הכדורסל עושים מאמצים על מנת לדחות את המשחק ל-28 בחודש,

כדי לאפשר לקבוצות לקיים אימון ב-27 בחודש.

   

אם באיגוד לא יצליחו להעביר את המשחק ליום למחרת, המשחק יוכל להתקיים בהיכל, אבל האימונים יצטרכו להיערך באולם חלופי. מאיגוד הכדורסל נמסר ל-ynet ספורט: "אנחנו מודים לראש עיריית ת"א רון חולדאי ולהיכלי הספורט על שיתוף הפעולה וכעת אנחנו ממתינים לאישור מפיב"א לדחיית המשחק ביממה".

 

רון חולדאי. נרתם לעזרת הנבחרת (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
רון חולדאי. נרתם לעזרת הנבחרת(צילום: מוטי קמחי)

 

נדב גרינשפן, מנכ"ל חברת היכלי הספורט: "למרות שהתקלה והאשמה נעוצים בהנהלת האיגוד, עיריית תל אביב וחברת היכלי הספורט רואים חשיבות אדירה בקיום מופעי הספורט בהיכל, ועל כן נעתרו לבקשתו של אריק שיבק, מאמן הנבחרת, ועשו מעל ומעבר על מנת לאפשר לנבחרת לשחק בהיכל נוקיה. כרגע, חובת ההוכחה היא על האיגוד, שצריך לדחות את המשחק הראשון ביום ויוכל לשחק בהיכל".

 

חגיגת יורו 2012 ב-ynet ספורט:

  

באיגוד הכדורסל עוקבים מקרוב אחרי העבודות בהיכל רוממה בחיפה, במטרה לארח את המשחק הראשון בטורניר מול אסטוניה שם. אם העבודות יסתיימו במועד שנקבע, המשחק יעירך בחיפה באולם שיכול להכיל 5,000 צופים וככל הנראה לא יתקיים בבית מכבי בראשל"צ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריק שיבק
צילום: עוז מועלם
מומלצים