שתף קטע נבחר

לומדים מדעי האדמה? קבלו מלגה של 60 א' שקל

משרד האנרגיה והמים יעניק מלגות לסטודנטים לתארים שני או שלישי בגיאולוגיה וגיאופיסיקה של נפט וגז טבעיים. בשנה שעברה העניק המשרד מלגות בהיקף של 2.6 מיליון שקל

משרד האנרגיה והמים יעניק מלגות לסטודנטים המקבלים את הכשרתם באחד מתחומי פעילות המשרד, והפעם בתחומי מדעי האדמה.

 

 

המלגות, בהיקף של עד 60 אלף שקל לשנה, יינתנו לסטודנטים לתארים שני או שלישי במסלולים הכוללים ביצוע תזה או פרויקט גמר בתחומי הגיאולוגיה והגיאופיסיקה של דלקים פוסיליים (נפט וגז טבעי) ובתחום הסיסמולוגיה.

 

שר האנרגיה והמים, ד"ר עוזי לנדאו: "אתגרים גדולים ניצבים בפני מדינת ישראל. חלק מרכזי וחשוב מעתידנו טמון בלימוד ובמחקר, בראש היהודי שכה ידוע לטובה. אנו חייבים להכשיר את המשאב האנושי המקומי לפעול כמומחה בתחומו. אני מאמין שנושא זה חייב לקבל תמריץ".

 

בשנה שעברה העניק המשרד מלגות בהיקף של 2.6 מיליון שקל ל-38 סטודנטים הלומדים לתואר ראשון או שני בתחומי האנרגיה בהיקף של עשרת אלפים שקל לשנה לתואר ראשון ו- 50 אלף שקל לשנה לתואר שני, לתקופה של שנתיים.

 

המלגות הוענקו לסטודנטים לתואר ראשון בהנדסת חשמל (התמחות בזרם חזק ומתח גבוה), לסטודנטים לתואר שני בהנדסת גז טבעי ונפט, לסטודנטים לתואר שני בהנדסת אנרגיה, וכן לסטודנטים העושים תזה בתחום מדיניות אנרגיה וכלכלת אנרגיה.

 

תוכניות מלגות הלימוד והמחייה לסטודנטים שיזם ומבצע המשרד, נועדו להגדיל באופן משמעותי את מספר בוגרי התארים בתחומי האנרגיה על מנת לשלבם במשק האנרגיה הישראלי המתפתח בקצב מהיר. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דני סלומון
צילום: דני סלומון
צילום: Shuttestock
צילום: Shuttestock
השר דר עוזי לנדאו
צילום: אסף שילה, ישראל סאן
מומלצים