שתף קטע נבחר

יפרוש? פנאתינייקוס הציעה לשאראס לאמן

הרכז בן ה-36 מתלבט בין הצעה לשחק בעונה הבאה במדי ז'לגיריס קובנה, או לתלות את הנעליים ולעמוד על הקווים באואקה. במידה שיסרב פאו תלך על יורי זדובץ'

שרונאס יאסיקביצ'יוס תולה את הנעליים? הרכז בן ה-36, שעושה בימים אלו במחנה אימונים של נבחרת ליטא בטקסס, עדיין לא יודע מה הוא יעשה בעונה הבאה. שאראס קיבל הצעה לשחק בעונה הבאה במדי ז'לגיריס קובנה, ובכך לשוב הביתה לליטא, אך הוא מחזיק בהצעה נוספת, מעניינת בהרבה.

 

  • לונדון 2012 - העמוד האולימפי המיוחד של ynet ספורט
  • יורו 2012 - הנבחרות, הכוכבים, האיצטדיונים, התמונות

 

קבוצתו בעונה האחרונה, פנאתנייקוס, מחפשת כזכור מאמן במקומו של ז'ליקו אוברדוביץ', שעזב את המועדון הירוק לאחר 13 עונות. על פי הדיווחים ביוון, הנהלת פאו הציעה לשאראס לפרוש ולהתמנות למאמן הקבוצה, כשעל השולחן מונחת בפניו הצעה לשנתיים.

 

שאראס, עם מאמן אחר. יפרוש? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שאראס, עם מאמן אחר. יפרוש?(צילום: ראובן שוורץ)

 

למרות ההצעה המפתה, נראה כי שאראס, שסגר את עונת היורוליג האחרונה עם ממוצעים של 7.2 נקודות ו-2.5 אסיסטים והיה רחוק סל אחד מהעפלה לגמר היורוליג, עדיין לא מוכן לפרוש, וצפוי לקחת את ההצעה שקיבל מז'לגיריס.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

במידה ששאראס אכן יוותר על ההצעה שקיבל מראשי פאו, הירוקים צפויים ללכת על יורי זדובץ', שעמד בעונה האחרונה על הקווים של ספרטק סנט פטרסבורג, קבוצתו של יותם הלפרין.

 

יורי זדוביץ'. הוא האיש? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
יורי זדוביץ'. הוא האיש?(צילום: רויטרס)

 

במידה שאכן יפרוש, שאראס יתלה את הנעליים כשבארונו ארבעה גביעי יורוליג, אחד עם ברצלונה, שניים עם מכבי ת"א ואחד עם פאו. מעבר לתקופה ששיחק

בשני המועדונים הללו, בילה יאסיקביצ'יוס באירופה גם בריטאס וילנה, לובליאנה, ברצלונה ופנרבחצ'ה אולקר, כשב-NBA הוא בילה באינדיאנה פייסרס ובגולדן סטייט ווריורס.

 

עוד באירופה, קאחה לבוראל ויטוריה הודיעה על החתמת שני שחקנים: הסנטר טיבור פלאיס (22, 2.14 מ') שהגיע מבאמברג, ופביאן קאוסוור הצרפתי (25, 1.93 מ') ששיחק בשולה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
שרונאס יאסיקביצ'יוס
צילום: AP
מומלצים