שתף קטע נבחר

טריילרים: כמו טרנטינו, כמעט

אמנויות לחימה, דם, ברזל ולוסי ליו ופאם גריר על הסט - וגם ראסל קרואו. לא, זה לא "קיל ביל" אלא סרט מחווה לקוונטין טרנטינו, שגם הפיק. וגם: ספייק לי חוזר לברוקלין, בראדלי קופר וג'ניפר לורנס ביחד, וריצ'רד גיר לחוד. טריילרים חדשים

אם זה נראה כמו "קיל ביל", נשמע כמו "קיל ביל" ומשחקת בו לוסי ליו, זה בוודאי "קיל ביל", לא? כן, בערך. "The Man With Iron Fists" נראה כמו מחווה לסרטו של קוונטין טרנטינו, והוא אכן כזה. למעשה, מדובר במחווה של טרנטינו לעצמו, שכן הוא עומד בראש ההפקה של הסרט האינטנסיבי הזה. הבמאי עצמו עסוק ב"ג'אנג'ו ללא מעצורים" המתוקשר שלו, אז הוא לוקח חסות על הראפר והיוצר RZA שביים וכתב ביחד עם איליי רות'.

 

הטריילר של "The Man With Iron Fists"

 

RZA גם מככב בסרט בתור נפח שמעצב לעצמו אגרופי ברזל והופך את גופו לנשק חי - כל זאת לקראת טורניר לחימה שנערך בסין הפאודלית בהנחיית לוסי ליו, אליו מגיעים לוחמים מכל העולם. רובם מצוידים בכלי משחית מתכתיים וגם שליטה באמנויות לחימה שונות ומשונות.

 

התוצאה כצפוי מובאת למסך כמרחץ דמים - כזה שמעוצב כיצירת אמנות צבעונית למראה וקצבית לשמיעה. פאם גריר השתרבבה לקאסט כמו עוד טריביוט לטרנטינו. ראסל קרואו משתלב גם הוא ותורם מעין נפח דרמטי איכותי - או יותר נכון, בדיחות על חשבונו.

 

"The Man With Iron Fists" - תאריך יציאה לאקרנים בארצות הברית: לא ידוע

 

זה חופש זה?

RZA שואב את מקורותיו התרבותיים מברוס לי, ואלו שונים מאוד מאלו של ספייק לי. הבמאי האפרו-אמריקני, שהיה לחלוץ קולנועי בקהילה השחורה והוא שב אליה בסרט "Red Hook Summer", בו הוא חוזר לסביבתו האורבנית הטבעית - רובע ברוקלין שבניו יורק. הגיבור הוא פליק (ג'ולס בראון), נער בטלן מאטלנטה, שיוצא לחופשה בחיק סבו (קלארק פיטרס, "הסמויה") המשמש ככומר לכנסיה המקומית.

 

הטריילר של "Red Hook Summer"

 

חופשת קיץ היא זמן להשתובב ולעשות כיף, אבל במקום זאת, פליק נדרש לעבוד, להתפלל ולהתייצב לדרשות של סבא. בדרך הוא גם מתאהב ומגלה שברוקלין וישו פותחים בפניו צוהר לעולם חדש וגדול יותר. למרות שספייק לי הוא איש רחב אופקים, הוא תמיד חוזר לנוף נעוריו כדי לחפש את עצמו שם, וכך גם את גיבוריו. "Red Hook Summer" גם הוא נראה ריאליסטי, ועם הרבה אהבה לשכונה ולעיר ניו יורק.

 

"Red Hook Summer" - תאריך יציאה לאקרנים בארצות הברית: 10 באוגוסט

 

עכשיו מעונן

"לכל ענן שחור יש הילה מוכספת סביבו", כך טוען גיבורו של הספר "The Silver Linings Playbook" מאת מת'יו קוויק, שעובד לקולנוע על ידי הבמאי המוערך דיוויד אי. ראסל ("שלושה מלכים", "פייטר"). הסרט מלווה אדם שמשוחרר מבית חולים פסיכיאטרי כשמולו מטרה - להחזיר לעצמו את אשתו, השוכנת בין זרועותיו של גבר אחר. על פניו, לא ברור איך העזה לעשות זאת, שכן מדובר בבראדלי קופר - "הגבר הסקסי עלי אדמות" על פי מגזין פיפל. 

 

הטריילר של "The Silver Linings Playbook"

 

המאמץ הבלתי פוסק לנסות ולהרוויח מחדש את אהבת האקסית מחזיר את גיבורנו לבית הוריו (רוברט דה-נירו וג'קי וויבר האוסטרלית), והוא פותח בתהליך של ניקוי רעלים מרירים. התהליך הזה אולי לא מחזיר את אשתו, אבל מחבר אותו לנכס נשי שווה אף יותר - ג'ניפר לורנס ("משחקי הרעב"), שיבוא יום ותזכה בעצמה בתואר סקסי כלשהו. עם קאסט מרשים שנראה מצוין, ואווירה אופטימית ורומנטית לפרקים, אפשר להניח שכשהענן יתפזר והסרט ייצא, יהיו ביננו רבים שיחייכו.

 

"The Silver Linings Playbook" - תאריך יציאה בארצות הברית: 21 בנובמבר

 

כף ידי הימנית

גם במקרה של "The Sessions" אנחנו פוגשים גיבור מעורער שלוקח את הבאסה בסבבה ונעזר בכוח נשי כדי להיטען באנרגיות ויטליות חדשות. אלא שבמקרה זה הצרות שאיתם נדרש להתמודד המשורר מארק או'בריין (בגילומו של ג'ון הוקס) הן קשות יותר - הוא סובל משיתוק. מצד שני, הפתרון פשוט יותר: הוא פונה לסרוגייט כדי לספק את הפין שלו - איבר שלטענתו ממשיך להיות פעיל ואף לדבר אליו. מי שמתגייסת לטובתו היא הלן האנט, שחוזרת למסך בתפקיד די חושפני.

 

הטריילר של "The Sessions"

 

הוקס בהופעה משכנעת מאוד כאדם חולני אך אופטימי כבר הזכיר לכמה מהמבקרים את דניאל דיי לואיס ב"כף רגלי השמאלית" ועם האנט ו-וויליאם ה. מייסי (ככומר המתירני) נראה כי מדובר בסרט רגיש ומרגש - כזה שמזכיר קצת את הדרמה הקומית "50/50" של ג'ונתן לוין העוסקת בהתמודדות עם מחלת הסרטן. כמה מפתיע שגם את "The Sessions" ביים אחד לוין, בן לוין.

 

"The Sessions" - תאריך יציאה לאקרנים בארצות הברית: 26 באוקטובר

 

גיר מחיק

ריצ'רד גיר - פעם כוכב על הוליוודי וסמל סקס בכל מקום - ממשיך להידרדר עם הקריירה הלא ממש משגשגת שלו. בשנים האחרונות משתרבב שמו למותחנים לא איכותיים במיוחד, וגם הוא לא מצליח להרים אותם. הוא מקווה להצליח יותר ב"Arbitrage", בו הוא מגלם איש עסקים מצליח שמסתבך ומסתבך בגלל תאונת דרכים לה היה אחראי. בתאונה נספתה פילגשו והוא בתגובה מנסה להעלים ראיות - למען שלמות עסקיו, למען שלמות משפחתו.

 

הטריילר של "Arbitrage"

 

אבל בסרטים, כמו בחיים לפעמים, שקרים לא עובדים. חקירת המשטרה עולה על עקבותיו ומציבה אותו במלכוד. האם זה הסרט שיציל את הקריירה המדשדשת של גיר בן ה-63? הבמאי ניקולס ג'ארסקי בהחלט מקווה, וכך גם שותפיו המכובדים לקאסט: סוזן סרנדון, טים רות' ואף וויליאם פרידקין (הבמאי הוותיק) - גם הם לא נהיים צעירים יותר.

 

"Arbitrage" - תאריך יציאה לאקרנים בארצות הברית: 14 בספטמבר

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ראסל קרואו ב"The Man with the Iron Fists"
הכנסיה של ספייק לי
בראדלי קופר ב"The Silver Linings Playbook"
ג'ון הוקס ב"The Sessions"
לאתר ההטבות
מומלצים