שתף קטע נבחר

צפו ב"איפה הילד": סגירת מעגל של דור הרוקסן

לקראת ההופעה המיוחדת לציון 20 שנה ל"זמן סוכר" נכנסה להקת "איפה הילד" לחדר החזרות עם הלהקות המתארחות: "מופע הארנבות של ד"ר קספר" ו"מוניקה סקס". ל-ynet הם מספרים על שנות ה-90 בהן פרח הרוק בישראל: "ככה רצינו לנגן". צפו בראיון ובביצוע המיוחד

במוצ"ש (7.7) ייתקיים בבנימינה אירוע ענק לרוק בישראל: להקת "איפה הילד?" תגיע להופעה בזאפה אמפי שוני, שם תחגוג 20 שנה להקלטות אלבומה הראשון, "זמן סוכר" ותארח את הלהקות החברות: "מופע הארנבות של ד"ר קספר" ו"מוניקה סקס". את המופע החגיגי במלואו נעביר אליכם כאן ב-ynet בשידור חי, מתחילתו ועד סופו.

 

לכבוד האירוע, הגענו השבוע לחזרה של הלהקה לקראת המופע כדי לדבר עם החברים ולתעד את הלהקה מארחת את שי להב ואורן ברזילי מ"מופע הארנבות של ד"ר קספר" ויחד כולם מבצעים את אחד השירים האהובים מהאלבום - "נפלת חזק".

 

בראיון הם מספרים על הפעם הראשונה ששתי הלהקות נפגשנו בחדר חזרות בתל-אביב, לאחר שצפו אחת בשנייה במועדון "רוקסן" בתל-אביב וכל להקה היתה מקנאה בשנייה. בנוסף, נזכרת "איפה הילד" בתקופה האופטימית בישראל שבה הוקלט האלבום ובשירים הישנים.

 

כאמור במוצ"ש תגיע "איפה הילד?" למופע הגדול בבנימינה ואנחנו נהיה שם מההתחלה ועד הסוף להעביר לכם בשידור חי את כל שירי המופע והמתרחש בשטח, רק כאן ב-ynet.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מרון
חמי רודנר. איפה הילד חוגגים
צילום: עוז מרון
לאתר ההטבות
מומלצים