שתף קטע נבחר

מורה במשפט: "ליטף תלמידה ורצה נשיקות"

מורה להיסטוריה בן 62 מחיפה עומד לדין על הטרדה מינית ומעשים מגונים בתלמידות. בין היתר, מתאר כתב האישום כיצד ליטף תלמידה אחת ולאחרת התקשר וביקש נשיקות. עורכת הדין: "קשר חברותי, לא מיני"

אתמול (יום ב') נפתח משפטו של מורה להיסטוריה בן 62 מחיפה המואשם שהטריד מינית שלוש מתלמידותיו וביצע מעשים מגונים באחת מהן. הוא הודה בחלק מהאישומים, המבוססים בחלקם על מיילים ועל תכתובות בפייסבוק.

 

המעשים המיוחסים למורה בוצעו לפני שלוש שנים. באחד האישומים מתואר כיצד ליטף את רגליה של אחת התלמידות, אז בת 17, במהלך נסיעה. הוא כתב לה בפייסבוק שיש לה גוף יפה, שהוא אוהב אותה ומקנא לה וכן שהוא "רוצה לצעוק לכולם שהוא אוהב אותה".

 

באישום נטען כי בדצמבר אותה שנה כתב לה הודעה ובה נאמר "שלושה ימים אני מנסה להשיג אותך במחשב יא ביצ'ית. אני מאבד את הראש כשאני רואה אותך, בחיי". הוא גם כתב לה: "How are you dear baby?" (מה שלומך יקירתי?) וכן שיר אהבה, אף הוא באנגלית. עוד נטען כי במהלך אותו החודש נתן לה בולי דואר, ועליהם תמונותיה בבגד ים.

 

באישום שני נטען כי לתלמידה אחרת, בת 16, החמיא על צילומים בבגד ים בפייסבוק, וציין שהיא "היפה של הכיתה" וכי הוא "מת עליה". באחת ההזדמנויות, כאשר החזיר לה מחברת, הצביע על לחיו ושאל "מה מגיע לי?". בשיחת טלפון לילית, בישר לה על ציון טוב שקיבלה, והוסיף: "מה מגיע לי על זה? הרבה נשיקות והפעם לא על הלחי אלא באמצע הפנים". בנוסף, הציע לאותה תלמידה ששהתה בבית מלון, להצטלם בבגד ים בבריכת המלון.

 

לתלמידה שלישית, אף היא בת 16, נשק על היד ואמר: "בפעם הבאה אני רוצה נשיקה במקום אחר". הוא גם שלח לה רמיזות מיניות בעמוד הפייסבוק.

 

כתב האישום נגד המורה הוגש לפני כחודשיים לבית משפט השלום. המורה הודה כאמור בחלק מהאישומים, אך הכחיש כי למעשים היה אופי מיני. עו"ד תמי אולמן, המייצגת אותו, אמרה ל-ynet כי לא מדובר בעבירות מין, "אלא בקשר חברותי תמים בלבד". עבודתו של המורה הופסקה מאז.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה
צילום: shutterstock
קשר חברותי בלבד. עו"ד תמי אולמן
צילום: אבישג שאר ישוב
מומלצים