שתף קטע נבחר

גנאים: "סכנין תהפוך לדובדבן של ליגת העל"

בני סכנין פתחה את עונת 2012/13, תחת ערפל כבד של אי ודאות כלכלית. ראש העיר: "אם צריך, נעבור בית-בית ונגייס כספים". שלומי דורה: "שנה שעברה כולם אמרו שנרד ליגה"

תחת ערפל כלכלי כבד, פתחה הערב (ג') בני סכנין את עונת 2012/13. לאימון הבכורה של נציגת המגזר שהתקיים באצטדיון דוחא הגיעו מספר רב של אוהדים, כולל אביו של המאמן שלומי דורה. המאמן שהגיע למתחם שלוש שעות לפני האימון, נראה נרגש לפתוח עונה נוספת במועדון .

 

  

סגל השחקנים התרענן: עלי עותמאן חזר לקבוצת נעוריו ומוחמד כליבאת הצטרף אליו במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין סכנין למכבי חיפה, שמעון הרוש, אלכסנדר דוידוב הם פנים חדשות נוספות באימון הקבוצה.

 

שחקני סכנין באימון (צילום: ערן יופי כהן) (צילום: ערן יופי כהן)
שחקני סכנין באימון(צילום: ערן יופי כהן)

 

הכוכבים של סכנין שממשיכים לעונה נוספת בקבוצה הם הקפטן חאלד חלאיילה, השוער מחמוד קנדיל, חמד גנאים ואחמד קאסום. דורה ייאלץ להסתדר העונה ללא מאהרן ראדי שיחתום מחר רשמית במכבי ת"א, ובסכנין מקווים שחסרונו יורגש כמה שפחות וששחקנים אחרים כמו הקפטן חאלד חלאיילה יתפסו פיקוד ומנהיגות.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

"נעבור בית-בית ונגייס כספים"

מסיבת העיתונאים של היום נפתחה עם דבר של ראש העיר, מאזן גנאיים, שדיבר כמובן בעיקר על הבעיות הכלכליות: "אני מאוד מתרגש שאני רואה את השחקנים וחברי ההנהלה. מזה שנים, תמיד אמרנו שכסף הוא מול שייכות. ללא ספק הוכחתם שהשייכות שלכם למועדון לעיר ולסמל היא מעל לכל. אמרתי לכם שכולנו משפחה אחת, בחדר הזה אין יהודים, אין ערבים.

 

בני סכנין פותחת עונה. שלומי דורה (צילום: ערן יופי כהן) (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
בני סכנין פותחת עונה. שלומי דורה (צילום: ערן יופי כהן)

 

לא אשקר, המצב לא קל, המצב הכלכלי לא קל. מכאן אני פונה לסלקום, השותפה העיקרית שלנו, אם סכנין הגיעה להישגים זה הרבה בזכותכם ובזכות שאר הספונסרים. אני מקווה שיחזרו אלינו בסלקום עם תשובה חיובית לגבי מימון.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אבל הדבר העיקרי הוא השחקנים, שיתעסקו במה שקורה על הדשא. תמיד רצינו לייצג את המדינה מעבר לים, אבל לא בוכים על חלב שנשפך ומסתכלים קדימה. אני אוהד מס' 1 של המועדון, תמיד אני אחזיק אצבעות ואם הכסף יהיה בסופו של דבר הבעיה, אני הראשון שאגייס ונעבור ונעבור בית בית על מנת להשיג את הכסף.

 

"העיקר זה השייכות, לא הכסף". מאזן גנאים (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
"העיקר זה השייכות, לא הכסף". מאזן גנאים(צילום: טל שחר)

 

אני רוצה לפנות לאנשי עסקים שיעזרו לנו. לקבוצה הזו יש פוטנציאל אדיר להצליח. מה שחשוב הוא איך אנחנו שולחים מסר לאותו בחור שיושב בסלון ומעבירים לו גם את התרבות שלנו ואת הערכים שלנו. כולם צריכים להתגייס כדי לעזור לקבוצת הדובדבן של ליגת העל".

 

"גם שנה שעברה חשבו שנרד ליגה"

אחריו דיבר מאמן הקבוצה, שלומי דורה: "אני שמח לפתוח עונה שניה ברצף בבני סכנין. אני נזכר גם בשנה שעברה שהיינו במחנה אימונים בבולגריה, קראו

 את הכתבות ואמרו לנו להתכונן לליגה לאומית. בסופו של דבר, עם מאמץ של כל חברי ההנהלה ועם "סופר" מאזן שהגיע שהביא את כל הדברים הקטנים שהיו חסרים, הקבוצה פתחה את העונה.

 

איש לא נתן לנו סיכוי בתחילת העונה שעברה, כולם אמרו שסכנין תהיה הראשונה לרדת ליגה. לשמחתי היה לנו חדר הלבשה חזק, עם שחקנים שבאים לתת את הנשמה וחברים אחד של השני, זה מוציא את האנרגיות החוצה ובגלל זה ראינו את סכנין חזקה.

 

בטוח שתהיה קבוצה טובה. שלומי דורה (צילום: ערן יופי כהן) (צילום: ערן יופי כהן)
בטוח שתהיה קבוצה טובה. שלומי דורה(צילום: ערן יופי כהן)

 

אם החדר הלבשה שלנו יהיה חזק גם השנה, אני מאמין שלא תהיה השפעה על העזיבה של קדוסי, ראדי ולאזראוב. יש פה אנשים מספיק טובים, בנוסף לזרים שנביא, כדי שהקבוצה תהיה טובה.

 

כרגע אנחנו לא חורגים מהתקציב, אנחנו בקשר יום יומי עם הנהלה, צריך להביא עוד זרים אולי עוד שחקן ישראלי צעיר וטוב, ואני מאמין שלא נחרוג מהתקציב. סכנין בשנה שעברה אישרה את התקציב בדקה ה-90 ולא חייבת שקל לאף אחד, ואני מאמין שכך יהיה גם השנה. המטרות העיקריות שלנו יגיעו אחרי שנגבש את הסגל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערן יופי כהן
בני סכנין
צילום: ערן יופי כהן
מומלצים