שתף קטע נבחר

"שאול אייזנברג חייב כסף לשחקניות הפועל ת"א"

לידי ynet ספורט הגיע מכתב ובו דרישת תשלום מהבעלים לשעבר, על תשלום חובות לחמש שחקניות הקבוצה לשעבר. אייזנברג בתגובה: "כל נושא של חוב לשחקניות הכתובת היא מנהלת הליגה"

בכל מה שקשור לשאול אייזנברג וכספים, רשימת הסיפורים היא ארוכה. הערב (ג') מתווסף סיפור נוסף. אל ynet ספורט הגיע מכתב אשר נשלח לשאול אייזנברג, לגבי חובות שנותרו לשחקניות קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א.

 

 

במכתב נאמר בין היתר: "כידוע לך היטב, ובניגוד לאמור בהסכמים של השחקניות עם הקבוצה, הכספים עדיין לא שולמו. קיום החובות לא הוכחש על ידך. יחד עם זאת ועל אף פניות חוזרות ונשנות, החובות לא שולמו לשחקניות עד לעצם היום הזה.

 

שאול אייזנברג עם שחקניות הפועל ת"א (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
שאול אייזנברג עם שחקניות הפועל ת"א(צילום: מור שאולי)

 

הינך נדרש בזאת להורות, לאלתר, על תשלום מלוא החובות לשחקניות בצירוף ריבית והצמדה כדין, וזאת ממועד יצירת החובות לפי ההסכמים הנ"ל, בהתאמה, ועד למועד התשלום בפועל. אם לא ישולמו החובות לשחקניות בתוך 7 ימים מהיום, תאלצנה השחקניות לנקוט באמצעים המשפטיים העומדים לרשותן לרבות תביעת פיצוי הולם בגין הלנת שכר, פיצוי בגין הפרת חוזה וכן הוצאות משפטיות".

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

מדובר בחובות לשחקניות הבאות: קרן קריספין - חוב שכר בגין החודשים ספטמבר 11' ועד ינואר 12', אירנה סירושטיין -שכר עבור כל העונה, למעט שני חודשים, דור קינן - חוב שכר עבור כל העונה, ירדן כץ - חוב שכר עבור כל העונה, שחר אלתרמן - שכר בעבור עונה קודמת, בגובה של 20,000 שקל.

 

"הכסף יגיע לבקרה". שאול אייזנברג (צילום: יוסי רוט) (צילום: יוסי רוט)
"הכסף יגיע לבקרה". שאול אייזנברג(צילום: יוסי רוט)

 

שאול אייזנברג אמר בתגובה ל-ynet: "הנחנו כבר בתחילת העונה את הכספים של מנהלת הליגה לטובת השחקניות. כל נושא של חוב לשחקניות הכתובת היא מנהלת

 הליגה. אני יודע שהיום חולקו כספים לקבוצות על חשבון העונה שעברה.

 

מכיוון שהודענו כבר על הפסקת פעילות הקבוצה, הכסף יגיע לבקרה ותפקידה הוא לחלק אותו לשחקניות. אגב, אני יודע חוץ מהפועל ת"א, על עוד שתי קבוצות בליגת הנשים שעומדות להפסיק את פעילותן והנה גם הכדורסל מתפורר תוך מס' חודשים מאז החלפת יו"ר האיגוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שאול אייזנברג
צילום: יועד כהן
מומלצים