שתף קטע נבחר

כוכב אירופי נודד: טלטוביץ' מצטרף לברוקלין

כוכבה הבוסני של קאחה לבוראל עובר ל-NBA: סיכם בעל פה על חוזה לשלוש שנים תמורת 15 מיליון דולר בקבוצה המתחדשת של הנטס. עוד בליגה הטובה בעולם: לאנדרי פילדס סיכם בטורנטו, ג'ייסון טרי בדרך לבוסטון

יש מה לראות אצל הדוד מארה"ב. ברוקלין נטס סיכמה הערב (ג') בעל פה עם כוכבה של קאחה לבוראל בשנים האחרונות, מירזה טלטוביץ'.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

השחקן הבוסני המצוין בן ה-25, שרשם במהלך העונה האחרונה 21.7 נק' ו-6 ריב' בממוצע ביורוליג, ו-16.7 נק' עם 6.9 ריב' למשחק בליגה הספרדית, ירוויח סכום של 15.67 מיליון דולר תמורת חוזה לשלוש שנים.

 

עובר לליגה הטובה בעולם. מירזה טלטוביץ' (צילום: אלי אלגרט) (צילום: אלי אלגרט)
עובר לליגה הטובה בעולם. מירזה טלטוביץ'(צילום: אלי אלגרט)

 

טלטוביץ' ניסה בעבר להגיע לליגה הטובה בעולם ויצא לדראפט של 2007, אך לא נבחר במקום ריאלי והחליט להמשיך ולשחק באירופה, כשב-2008 זכה בתואר תגלית העונה.

 

הקבוצה שעברה הקיץ מניו ג'רזי לברוקלין, היא ללא ספק השם הלוהט של פתיחת שוק ההעברות ב-NBA. אחרי הגעתם של ג'ראלד וואלאס תמורת 40 מיליון דולר, ג'ו ג'ונסון מאטלנטה תמורת ארבעה שחקנים (כולל ג'ורדן פרמאר) והשמועות הבלתי נפסקות על הגעה אפשרית של דווייט הווארד, ממשיכה להתחזק.

 

ימריא לבוסטון? ג'ייסון טרי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ימריא לבוסטון? ג'ייסון טרי(צילום: AFP)

 

פילדס בטורנטו, טרי בסלטיקס?

עסקאות נוספות מעניינות הערב ב-NBA: לאנדרי פילדס, שחקנה של הניו יורק ניקס בשנים האחרונות, סיכם על חוזה לשנתיים תמורת 20 מיליון דולר בטורונטו

 ראפטורס. ג'ורג' היל האריך את חוזהו באינדיאנה פייסרס בחמש שנים.

 

ואחד השמות היותר מעניינים בשוק השחקנים החופשיים, ג'ייסון טרי בן ה-34 שזכה עם דאלאס ב-2011 באליפות, נמצא במגעים מתקדמים על הסכם רב שנתי עם בוסטון סלטיקס. טרי שהיה לשחקן השישי של העונה ב-2009, עשוי להיות מחליף לריי אלן, שככל הנראה לא יחתום על חידוש החוזה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים