שתף קטע נבחר

שק כסף בבית: עובד דואר הודה בביום שוד

החשוד, נשוי ואב לילדים שעובד בסניף בקריית שמונה, הודיע כי 25 אלף שקל נשדדו ממנו בעת העברתם. חוקרי המשטרה סתרו את גרסתו, הוא נשבר וטען כי מצוקה כלכלית הובילה למעשיו

עובד דואר ישראל הודה היום (ד') בבדיית שוד שאירע, כביכול, בסניף בקרית שמונה, ובנטילת שק הכסף לעצמו. החשוד, בן 30, הסביר בחקירתו כי ביים את השוד ולקח את הכסף בשל מצוקה כלכלית שאליה נקלע. בביתו נמצא השק עם 25 אלף השקלים ש"נשדדו". הוא יובא מחר להארכת מעצרו בבית משפט השלום בצפת, כשנגדו חשדות של מסירת הודעה כוזבת וגניבה ממעביד.

 

עוד בערוץ החדשות של ynet:

 

חקירת משטרת קריית שמונה הובילה לראיות שנמצאו בזירה ולא התיישבו עם גרסתו של עובד הדואר, לפיה נשדד בעת שהוביל שק כסף לסניף שברחוב כיכר צה"ל בעיר. בחקירתו הודה העובד - נשוי ואב לילדים - במעשיו, הוביל את החוקרים לדירתו, ושם נמצא שק הכסף חתום וסגור.

 

סגן ניצב יגאל חדד, מפקד משטרת קריית שמונה, סיפר כי "החשוד החביא ברכב את השק שהתכוון לגנוב, ואמר שאדם חבוש קסדה חטף ממנו את הכסף וברח. אחרי שמסר עדות, נסע לביתו עם השק".

 

לדברי חדד, שהסביר כי רק מסכומים מסוימים נעשה שימוש בבלדרות מאובטחת להובלת כספים לסניפים, "הגענו

למסקנה שיש פה הודעה כוזבת. בסריקות שנערכו בכיוון הבריחה שהצביע עליו החשוד, אף אחד מהעוברים ושבים לא הבחין במישהו חבוש קסדה שרץ לאור יום עם שק ביד. גם במצלמות שבאזור לא נקלט מישהו שעונה לתיאור הזה. בסופו של דבר, הוא הודה".

 

מדואר ישראל נמסר: "כבר בתחקור הראשוני של העובד על ידי אגף הביטחון של הדואר, עלו ספקות בנוגע לגרסתו. אנחנו מצרים על כך שבאירוע חמור שכזה לקח חלק עובד החברה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שק הכסף שאותר בקריית שמונה
צילום באדיבות: משטרת ישראל
מומלצים