שתף קטע נבחר

תעלומה בנצרת: מי תלה דגל איראן בבית ספר?

מנהל בית הספר לנזירות הכחיש שהדגל, שהוסר בינתיים, שייך לבית ספרו. המשטרה: "זו עבירה, נבדוק מי אחראי לזה"

במתחם בית הספר לנזירות מאר יוסף בנצרת, השוכן ליד הכביש הראשי בעיר, נתלה דגל איראן. במשרד החינוך בודקים כעת את מטרות תליית הדגל, שהונף לצד דגלי הלאום של ארגנטינה, גרמניה וספרד.

 

עוד חדשות ב-ynet:

 

מהמשטרה נמסר: "מדובר בעבירה, ונבדוק באילו נסיבות נתלה דגל איראן". ממשרד החינוך לא נמסרה תגובה, אולם במהלך בדיקת הנושא הערב מול משרד החינוך, הסיר בית הספר את הדגל.

 

דגל איראן לצד דגלי גרמניה וארגנטינה ()
דגל איראן לצד דגלי גרמניה וארגנטינה

 

מנהל בית הספר, ד"ר ריאד כאמל, הכחיש שהדגלים שייכים לבית ספרו. "אין לנו דגלים, לא של איראן ולא של חיזבאללה", אמר ד"ר כאמל, "ואני לא יודע אם אנשים תלו דגלים בלי שנדע".

 

תושבים בנצרת הופתעו למראה הדגל, אולם כשניסו לברר מי עומד מאחורי הנפתו - לא הצליחו לקבל תשובה. "חשוב לנו

לדעת מי הגוף האחראי לתליית הדגל האיראני ומה המטרה בצעד הזה", אמר תושב נצרת, "יש האומרים כי בית הספר הוא שתלה אותם במסגרת לימודים על מדינות בעולם, ואחרים אומרים שמדובר אולי במעשים של אנשים שרוצים להסית".

 

תושב נצרתי אחר אמר: "אני לא חושב שזה עניין חמור. חשוב שילדינו ילמדו על מדינות העולם, כולל איראן, כפי שבבתי ספר במגזר היהודי לומדים על מדינות ערב, שמוגדרות על-ידי ישראל כמדינות אויב. כולם שומעים בחדשות על כוונותיה של ממשלת ישראל לתקוף את איראן, וזה לא אסון אם מעבירים לתלמידים מידע על משמעות המלחמה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דגל איראן בבית הספר בנצרת
מומלצים