שתף קטע נבחר

לראשונה בארה"ב: חבר קונגרס נישא לבן זוגו

בארני פרנק בן ה-72 ממסצ'וסטס התחתן עם בחיר לבו ג'יימס רידי - רגע לפני פרישתו מהחיים הפוליטיים. "האם תאהבו זה את זה תחת דמוקרטים או רפובליקנים ובין שביקורות הספרים טובות או רעות?", שאל אותם מנהל הטקס, מושל מדינת מיין

חבר בית הנבחרים האמריקני, בארני פרנק, נישא אמש (יום שבת) לבחיר לבו בטקס צנוע שניהל מושל מסצ'וסטס דיוואל פטריק. בכך הפך פרנק לחבר הקונגרס הראשון שמתחתן עם בן זוגו.

 

עוד חדשות מהעולם :

 

דוברו של פרנק, הארי גוראל, אמר שחבר הקונגרס בן ה-72 נישא לג'ים רידי בן ה-42 בטקס חתונה במלון "מריוט" בעיר ניוטון. לדבריו, יותר מ-300 חברים, קרובי משפחה ועמיתים לעבודה - בהם מנהיגת המיעוט הדמוקרטי בבית הנבחרים ננסי פלוסי - נכחו בטקס. כלי התקשורת, לעומת זאת, לא הורשו לסקר את טקס החתונה.

 

ביקש טקס קצר ולעניין. פרנק (משמאל) ורידי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ביקש טקס קצר ולעניין. פרנק (משמאל) ורידי(צילום: רויטרס)

 

"כפי שכולם יכולים להבין, לבקשתו של חבר הקונגרס, הטקס יהיה קצר ולעניין", אמר מנהל הטקס פטריק. מושל מיין שאל במהלך טקס החתונה את בני הזוג אם הם יאהבו זה את זה "תחת דמוקרטים או רפובליקנים, בין שפתיתי השלג קשים או רכים, בין שביקורות הספרים טובות או רעות, לטוב ולרע ב-MSNBC או ב'פוקס'".

 

חבר הקונגרס הראשון שיצא מהארון

פרנק הדמוקרטי נמצא רגע לפני יציאה לגמלאות אחרי יותר מ-30 שנות שירות ציבורי ומייצג את המחוז הרביעי בדרום-מזרח מסצ'וסטס. מסצ'וסטס הייתה המדינה הראשונה בארה"ב שהתירה נישואים חד-מיניים כבר ב-2004, ופרנק היה חבר הקונגרס הראשון שיצא מחוץ לארון.

 

לרידי, מהעיר אוגונקיט שבמדינת מיין, יש עסק קטן לבניית גגונים בהתאמה אישית, ובו מבצעים גם עבודות נגרות, צביעה, ריתוך ועבודות תחזוקה כלליות. הוא גם עובד לפרנסתו כצלם. רידי פגש לראשונה את פרנק בנובמבר 2005 בעת אירוע פוליטי לגיוס תרומות באוגונקיט.

 

כמה מהאורחים בחתונה אמרו כי הם מאמינים שהיא אבן דרך בתולדות המדינה. "זהו צעד קדימה לכולם", אמר מייק טיי, בן 58 מאוגונקיט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נישאו בטקס צנוע. פרנק (משמאל) ורידי
צילום: רויטרס
השתתפה בחתונה. פלוסי
צילום: רויטרס
מומלצים