שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש: וויליאם נג'ובו חתם לשלוש שנים

הקשר הזמבי של קריית שמונה, שכבר סיכם עם האדומים את תנאיו והתאמן תחת אלישע לוי במהלך השבוע, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזהו. הקשר הגיאורגי גיורגי ג'אנלידזה לא הרשים את אנשי הקבוצה ושוחרר, לוי עדיין מחפש בלם זר

הקשר הזמבי וויליאם נג'ובו, שכבר סיכם בשבוע שעבר בהפועל באר שבע, חתם אחה"צ (ג') על חוזהו בקבוצה וישחק בבירת הנגב בשלוש השנים הבאות.

 

   

נג'ובו בן ה-25 ששיחק בשלוש השנים האחרונות בעירוני קריית שמונה, מתאמן עם שחקניו של אלישע לוי מתחילת השבוע אך למרות שסיכם המתינו במועדון עם החתימה עד שיעבור את הבדיקות הרפואיות.

 

וויליאם נג'ובו (משמאל). החתימה בב"ש הגיעה רק היום (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
וויליאם נג'ובו (משמאל). החתימה בב"ש הגיעה רק היום(צילום: גיל נחושתן)

 

בתחילת העונה שעברה עבר הקשר פציעה בברכו ואלישע לוי ביקש להתרשם ממצבו הרפואי לפני החתימה. אתמול, במשחק האימון מול מ.ס. אשדוד, בישל הקשר את אחד השערים בניצחון 0:2. לעומתו, הקשר הגיאורגי גיורגי ג'אנלידזה, שלא הרשים את אנשי באר שבע, שוחרר מהקבוצה.

 

לוי עדיין מחפש בלם זר. אחת האפשרויות היא בלם נבחרת מקדוניה, דניאל מויסוב, איתו נכון לרגע זה אין התקדמות במו"מ. אופציה נוספת היא הבלם הבוסני בויאן מרקוביץ', ממנו ינסה לוי להתרשם במחנה האימונים בפולין אליו תמריא הקבוצה ביום שני.

 

אלישע לוי. עדיין מחפש בלם זר לבאר שבע (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלישע לוי. עדיין מחפש בלם זר לבאר שבע(צילום: ראובן שוורץ)

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

   

לוי עדיין מעוניין לחזק את הסגל גם במגן ימני ובקשר יצירתי, כאשר המו"מ עם ניר נחום עדיין נמשך. ביום חמישי תקיים באר שבע משחק אימון שני, הפעם מול ראשל"צ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
וויליאם נג'ובו
צילום: אפי שריר
מומלצים