שתף קטע נבחר

שיבק: "אוחיון התבגר, הוא תוספת כוח רצינית"

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל החמיא לרכז שהצטרף לאימונים וייצא ביום שני הקרוב עם חבריו למחנה באוקראינה: "הוא בורג חשוב במערך, כבר לא איזה ילד צעיר שבא לנבחרת". אוחיון: "אני כאן בשביל לתת את כל כולי עבור הנבחרת והצלחתה"

יוגב אוחיון הצטרף הבוקר (ד') לאימוני נבחרת ישראל בכדורסל וייצא איתה ביום שני הקרוב למחנה המשחקים באוקראינה. לפני האימון הראשון שלו אמר אוחיון: "כמו תמיד זו שמחה גדולה להיות חלק מנבחרת ישראל. אני כאן בשביל לתת את כולי עבור הנבחרת והצלחתה".

  

   

על הקמפיין הצפוי סיפר אוחיון: "יש לנו בית קשה, אבל נעשה הכל כדי להעפיל לאליפות אירופה, זה לא משנה מאיזה מקום. ברור שהמשחק הראשון מול מונטנגרו בחוץ הוא משחק מפתח, אבל עד אז יש לנו מספיק זמן כדי לעבוד קשה ולהתגבש. אני מקווה שיותם הלפרין יחלים מהר ואחרי שעמרי כספי וליאור אליהו יצטרפו תהיה לנו נבחרת שיכולה להתמודד מול כל נבחרת באירופה".

 

יוגב אוחיון מתאמן עם הנבחרת (צילום: איגוד הכדורסל) (צילום: איגוד הכדורסל)
יוגב אוחיון מתאמן עם הנבחרת(צילום: איגוד הכדורסל)

 

אריק שיבק. "יוגב התבגר, הוא תוספת כוח רצינית" (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
אריק שיבק. "יוגב התבגר, הוא תוספת כוח רצינית"(צילום: מור שאולי)

 

המאמן אריק שיבק קיבל את אוחיון בברכה: "יוגב הצטרף אלינו היום לאימונים אחרי שקיבל ממני יומיים חופש נוספים ואני יודע שגם בהם הוא עבד. אין ספק

שהוא בורג חשוב במערך של הנבחרת ואנחנו מקווים לשמר את היכולת שלו מסוף העונה.

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

   

"הוא תוספת כוח רצינית בעמדה הזו. הוא כבר לא איזה ילד צעיר שבא לנבחרת, הוא התבגר והפך למנוסה יותר אחרי עונה מצוינת ביורוליג וברמות הגבוהות של אירופה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוגב אוחיון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים