שתף קטע נבחר

יו"ר הבקרה: הכח עלולה לרדת לליגה א'

קבוצת הפאר לשעבר עדיין לא הגישה תקציב, עופר אורליצקי מבהיר: "הקבוצה תרד אם עד יום שני בחצות לא יגישו תקציב לעונה הבאה". הבעלים נמרוד ורד: "אני לא עוסק בקבוצה"

"הכח עמידר/רמת גן תרד לליגה א', אם עד יום שני בחצות הבעלים שלה לא יגישו תקציב לעונה הבאה וכן דוחו"ת כספיים לעונה הקודמת. אחר כך הם רשאים להגיש עירעור, אבל אנחנו לא נחכה יותר" - כך אומר היום (ד') יו"ר הבקרה התקציבית, עופר אורליצקי, לאחר שהמועד האחרון להגשת תקציב היה שלשום, והכח, כמו גם הפועל נצרת עילית ומכבי אחי נצרת, שלא הגישו בזמן, קיבלו ארכה של שבוע.

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

 

הכח, בעבר מועדון פאר בליגה הראשונה, נמצאת במצב הקשה ביותר, כיוון שקיים איום ממשי לגבי יכולתה להעמיד תקציב. הקבוצה שקועה בחובות וגילגלה לתקציב העונה הבאה תשלומים על חשבון מספר משכורות שלא שולמו בעונה שהסתיימה.

 

הכח עמידר/רמת גן. עדיין נמצאת עמוק בפגרה (צילום: דרור עינב) (צילום: דרור עינב)
הכח עמידר/רמת גן. עדיין נמצאת עמוק בפגרה(צילום: דרור עינב)
 

בניגוד לקבוצות אחרות שהחלו בהכנות לליגה ובקרוב ייצאו למחנות אימון, הכח נמצאת עדיין עמוק בפגרה. הסגולים טרם החתימו שחקנים ולא החלו בהכנות לליגה.

שחקנים ששיחקו בעונה שעברה בהכח החלו לחפש אלטרנטיבות, כיוון שהם לא מעוניינים לשחק בליגה א'. המאמן מאיר סומך, שמועמד לאמן גם בעונה הבאה, התבקש להמתין.

 

גורמים המעורים בהכח טוענים, כי אחד מהבעלים של המועדון, נמרוד ורד, לא מוכן להוסיף ולהשקיע בקבוצה, ואם לא ימצאו מקורות תקציביים נוספים, הכח עלולה לרדת לליגה א'. דבר זה מרתיח את האוהדים, שמצפים שההתאחדות לא תיתן יד למהלך שהם מגדירים אותו: "ירידה מרצון". האוהדים גם החלו להתארגן ופנו לייעוץ משפטי. בין השאר, האוהדים דורשים את התערבות ההתאחדות ושקיפות לנעשה במועדון, בטענה שהקבוצה שייכת לציבור האוהדים.

 

מאיר סומך, מאמן הכח. העתיד לא ברור (צילום: דרור עינב) (צילום: דרור עינב)
מאיר סומך, מאמן הכח. העתיד לא ברור(צילום: דרור עינב)

 

הבעלים של הכח, נמרוד ורד, מסר בתגובה: "אני לא עוסק בקבוצה ולא מנהל אותה. אני לא יודע על מה אתה מדבר, אתה מפתיע אותי. יש עוד בעלים, יש מנכ"ל, הם עוסקים בענייני הקבוצה, תיפנה אליהם". אגב, נמרוד ורד הופיע השבוע בשם הכח באסיפה הכללית של ההתאחדות. את תגובת מנכ"ל הכח עמידר, עודד נחמני, לא ניתן היה להשיג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הכח עמידר/רמת גן
צילום: דרור עינב
מומלצים