שתף קטע נבחר

ברק בדש: "למדנו את ז'ילינה, אנחנו לא דואגים"

חלוצה של קריית שמונה מכוון גבוה עם סיום מחנה האימונים של האלופה ולקראת יציאתה למשחק הראשון במוקדמות הצ'מפיונס נגד היריבה הסלובקית. על המאמן החדש גילי לנדאו: "החיבור מצוין, הוא בנאדם טוב וחבר של השחקנים"

מתכוננים למבחן האמיתי הראשון של העונה. אלופת המדינה, עירוני קיית שמונה, סיימה באופן רשמי את מחנה האימונים של הקבוצה שנערך בעשרת הימים האחרונים במירלו שבהולנד.

 

 

הקבוצה של גילי לנדאו קיימה במהלך המחנה שלושה משחקי אימון בהם השיגה ניצחון, תיקו והפסד. מעבר לתוצאות האלופה עבדה במהלך הימים על החיבור הקבוצתי וההיכרות של השחקנים עם המאמן החדש גילי לנדאו.

 

שחקני קריית שמונה עם לנדאו. "חיבור מצוין" (צילום: צילום: אביהו שפירא) (צילום: צילום: אביהו שפירא)
שחקני קריית שמונה עם לנדאו. "חיבור מצוין"(צילום: צילום: אביהו שפירא)

 

ברק בדש, חלוץ הקבוצה, סיכם את המחנה בשיחה עם ynet ספורט ואמר: "התאמנו כמו שצריך במהלך המחנה, עבדנו קשה ומחר יש לנו יום להתאוור בהולנד לפני היציאה לז'ילינה כי התאמנו עשרה ימים ברצף".

 

חגיגת לונדון 2012 ב-ynet ספורט:

 

על החיבור עם המאמן החדש אמר בדש: "החיבור עם גילי מצוין. הוא מעביר אימונים מאוד מאוד מעניינים ומעבר לכך הוא בחור טוב ומתנהג כמו חבר של השחקנים".

 

בדש ורוצ'ט חוגגים. ביום שלישי מחכה להם ז'ילינה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בדש ורוצ'ט חוגגים. ביום שלישי מחכה להם ז'ילינה(צילום: עוז מועלם)

 

על היריבה במוקדמות הצ'מפיונס, ז'ילינה, אותה תפגוש הקבוצה בעוד חמישה ימים הוסיף החלוץ:"למדנו את ז'ילינה ונגיע לשם כבר ביום בשבת. ננוח טוב, נתאמן ובעזרת השם יהיה בסדר אנחנו לא דואגים". בתוך כך בקבוצה ממשיכים במאמצים לחזק את הקבוצה בחלוץ איכותי, אך ככל הנראה החיזוק לא יגיע עד לאחר המשחק הראשון מול ז'ילינה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים