שתף קטע נבחר

החידה לסופ"ש ירדה למדבר - וחזרה קלה מתמיד

מישל דור עזב את הכל וברח למדבר. בזמן שהיה שם הוא "ניקה" את הראש והכין לכם חידה שכל אחד יאהב לפתור. שלושה שינויים. שלושה פרסים. צאו לדרך

אחרי ארבעים ושמונה שנים החלטתי לעשות "ריסט", יעני אתחול למוח. נסעתי עם קולגה קרוב למדבר, ממש אל סוף העולם ומאז אני בן אדם חדש. את החוויות ניתן לקרוא כאן. בחיי שאני ממליץ לקרוא. זו חוויה הכי עוצמתית שחוויתי מזה שנים. תנסו. אתם רק תברכו אותי.

 

בגלל שהחבר נאלץ להגיש את מהדורת שישי נסענו ביום חמישי שעבר מה שאומר שלא הספקתי להעניק פרסים לשלושת הזוכים מהחידה הקודמת, שגילו שקטמתי "רגל" אחת במטען, שני כפתורי הווליום בטלפון הקווי פונים כלפי מטה ושורת החיילים בלוח השחמט לא התאפקה ונעה משבצת אחת קדימה.

 

 (צילום: מישל דור) (צילום: מישל דור)
(צילום: מישל דור)

לצפייה בגודל המלא

 

ענבר גולני ממלכיה ( איזה שם יפה יש לך) ענתה נכונה דקות לאחר פרסום החידה כאשר אריק ויסברג ענה נכון מתאילנד - יקירי, צור קשר כשאתה חוזר ארצה שנשלח לך ספר מתנה, ואחרון אחרון חביב הוא עידן חיון מקרית גת שענה נכונה על שלושת השינויים.

 

אני מזכיר כי בפרסים יזכו רק מי שענו נכונה על שלושת השינויים ועשו זאת במהירות הגבוהה ביותר, כלומר היו הראשונים לענות נכונה.

 

את החידה השבוע אני מקדיש לשלושה אנשים מאוד מאוד מיוחדים. הראשונה היא אלונה בן ישי (רון, הכתב הצבאי שלנו, מצהיר שאין קשר). אלונה היא בכירה ב"בית" ברמת השרון בחטיבת "הרמוניה" שם מטפלים בחולים הסיעודיים.

 

היא התקשרה אלי אחרי שמצאה את הארנק שלי זרוק על המדרכה שם הוא נשמט מכיסי כשמואסי כלבי האהוב יצא עימי לטיול. כמה אנשים אתם מכירים שיעשו הכל כדי להשיב אבדה למוצא וכך עשתה בדיוק אלונה.

 

החידה מוקדשת גם לשני חברים מקדש ברנע שמנעו ממני עוגמת נפש מיותרת במדבר. מדובר בשי לוי וגיא מויאל (אין קשר לזמר) שהואילו בטובם למלא את המיכל של ה"פניקס" שלי אחרי שהתרוקן בנסיעות הארוכות במדבר. בזכותכם המשכתי צפונה עד הבית.

 

בקיצור אני מאתגר אתכם עם שלושה שינויים ממש קלים. את התשובות חובה להשיב ב"ממשק שלנו" וכל מה שנותר לי זה לאחל הצלחה לפותרים.

 

 (צילום: מישל דור) (צילום: מישל דור)
(צילום: מישל דור)

לצפייה בגודל המלא

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים