שתף קטע נבחר

קורזיץ: "התרגלתי למצב הרפואי בו אני נמצאת"

רגע לפני ההמראה ללונדון שם תשתתף במשחקים האולימפיים, אלופת העולם בשיט כינסה מסיבת עיתונאים במכמורת והתייחסה לבעיות הרפואיות המלוות אותה טרם היציאה: "הגעתי כבר למצב בו אני מרגישה טוב". שטיינברג: "לונדון לא מחכה לנו"

רגע לפני שתעלה על המטוס לקראת הדבר האמיתי - המשחקים האולימפיים שייערכו בלונדון - הגולשת לי קורזיץ כינסה היום (ו') מסיבת עיתונאים במועדון השיט במכמורת.

 

 

קורזיץ נעדרה בתחילת השבוע מאירוע הגיבושון של הוועד האולימפי, וכצפוי הנושא העיקרי שעלה על הפרק במסיבת העיתונאים היה השמועות על מצבה הבריאותי.

 

אצלי הכל בסדר. לי קורזיץ (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אצלי הכל בסדר. לי קורזיץ(צילום: אורן אהרוני)

התרגלה למצב הרפואי. לי קורזיץ (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
התרגלה למצב הרפואי. לי קורזיץ(צילום: אורן אהרוני)

 

"אני כאן בבועה שלי ומרוכזת בלהיות מוכנה פיזית ונפשית לקראת האולימפיאדה", אמרה קורזיץ' במסיבת העיתונאים, "אין עדיין פרפרים, אולי זה יגיע כשנהיה שם או בשיוט הראשון. אי אפשר להגיד שהכול בסדר ומושלם, אני לא אתעלם מהעובדות, אבל הגעתי למצב שאני מרגישה טוב".

 

חגיגת לונדון 2012 ב-ynet ספורט:

     

הגולשת הוסיפה: "אני חזקה ואתן את הכול, אבל אין שום דבר בטוח בחיים בדיוק כפי שלא היה ידוע שאני אביא שלוש מדליות מאליפות העולם ואחרי הייתי מאוד

 שמחה. מקווה להיות שמחה גם אחרי המשחקים האולימפיים בלונדון. אני חושבת שהתרגלתי למצב הבריאותי בו אני נמצאת, אני חזקה ומקווה שזה לא ישפיע. עברתי את זה כל השנה, עם הבעיה הרפואית ובכל זאת הצלחתי בתחרויות השונות וגם באליפות העולם".

 

קורזיץ נשאלה לגבי האתר האולימפי והתנאים: "באתר האולימפי הייתי ארבע פעמים והיו בו תנאים שאני רגילה אליהם, אבל אי אפשר להבטיח שום דבר. אני מקווה שגם הפעם תהיה רוח חזקה גם אם לא יהיו התנאים שלי, אבל אי אפשר לחתום שום דבר, אני מגיעה עם משקל כבד על הכתפיים".

 

קורזיץ עם גור שטיינברג ובן פינקלשטיין (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
קורזיץ עם גור שטיינברג ובן פינקלשטיין(צילום: אורן אהרוני)

 

"לונדון לא מחכה לנו"

על היריבות אמרה: "יש שלוש מועמדות חזקות בצמרת וכל אחת יכולה לעמוד על הפודיום ראשונה. יש את אלה מרינה הלבאו הספרדיה וזוחה פלזצצ'ה ואני מקווה להיות איתן על הפודיום. העיקר להיות איתן ולא משנה איזה סדר. אני באמת חושבת שיש חוץ מהן עוד גולשות טובות כמו האיטלקיה והבריטית."

 

בן פינקלשטיין, המאמן: "יש איזו התרגשות קלה. זאת האולימפיאדה הראשונה שלי, יש לנו שבועיים וחצי להתרגל לכל הסיגנון הזה של אולימפיאדה. אתה מגיע למקום ולא יודע מה יהיה בתנאים. מקווים לרוח חזקה, אבל נעשה את כל המאמצים לתוצאות הכי טובות".

 

קורזיץ וקמע? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
קורזיץ וקמע?(צילום: אורן אהרוני)

 

גור שטיינברג המנהל המקצועי של איגוד השייט: "לונדון לא מחכה לנו, רק אחרי התחרות יהיה אפשר להגיד שהיא חיכתה לנו. אנחנו יוצאים ביום שני וזו הקלה גדולה,

כי יורד לחץ מהתקשורת בגלל המרחק מהפארק האולימפי".

 

"יש לנו שם את השקט שלנו. נגיע ונעשה את ההכנות ונתחיל לשוט. כל אחד מתחרה לא באותו יום ומבחינה אישית לי זה יותר נוח. תמיד אמרתי לגולשים שלי את האמת ואני מאמין שלי תצליח לחזור עם מדליה. היו לנו תחרויות מטרה שבכולם היא חזרה עם מדליה, אנחנו באים לעבוד."

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
לי קורזיץ
צילום: אורן אהרוני
מומלצים