שתף קטע נבחר

צעיר ונער נהרגו בתאונה בגליל המערבי

בתאונה נפגע גם נער בן 15 אנושות, ופונה לבית החולים רמב"ם. כלי הרכב בו נסעו השלושה הידרדר מהכביש לתהום בעומק עשרה מטרים, פגע בעץ ונחצה לשניים. ככל הנראה, הנהג, שבדיוק סיים את תקופת המלווה, איבד שליטה על המכונית

הבילוי של בני המשפחה נגמר בטרגדיה: ופא עבדאללה, בן 18, וחוסאם עבדאללה, בן 17, נהרגו, ונער בן 15 נפצע אנושות הלילה (שבת) בתאונת דרכים בכניסה לכפר סמיע, בכביש מכיוון כיסרא, ליד מעלות תרשיחא שבגליל המערבי. שני ההרוגים נמצאו בתוך כלי הרכב, ללא רוח חיים, ואילו הנער שנפצע אנושות נמצא מוטל מחוץ לכלי הרכב. הלווייתם של השניים תיערך בשעה 12:00.

 

זירת התאונה, הלילה בגליל (צילום: עידו בקר) (צילום: עידו בקר)
זירת התאונה, הלילה בגליל(צילום: עידו בקר)

 

שני ההרוגים והנער שנפצע הם קרובי משפחה מכפר כיסרא שיצאו לבלות. תושבי הכפר סיפרו כי נהג המכונית היה נהג חדש והיום תמה התקופה שבה הוא נדרש לנהוג עם מלווה. השנה הוא סיים את לימודיו בתיכון. מאות מתושבי כפר כיסרא הגיעו לבית העם בכפר לנחם את משפחותיהם של ההרוגים. אחד מקרוביהם סיפר ל-ynet כי "בשבת שעברה חגגו במשפחה את חתונת אחיו של אחד ההרוגים והיו מאוד שמחים. שבוע אחרי, גם כן בשבת, נהרג להם בן, ושמחתם הפכה לאבל". 

 

חברם של ההרוגים סיפר ל-ynet: "כחצי שעה לפני התאונה נפגשתי עם שני הצעירים שנהרגו, והם אמרו לי שבא להם לטייל ברכב. אמרתי להם לנסוע בזהירות, והם אמרו לי - אל תדאג, אנחנו נחזור בשלום, אבל לצערי הלכו להם החיים".

 

כוחות המשטרה שהגיעו למקום דיווחו כי ככל הנראה הנהג איבד שליטה על כלי הרכב שבו נסעו השלושה והוא הידרדר לתהום בעומק עשרה מטרים ופגע בעץ. מהמשטרה נמסר כי כלי הרכב, מסוג פיאט, נחצה לשניים. צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותם של הצעיר והנער ולאחר פעולות החייאה ממושכות פינו במסוק של מד"א את הנער שנפגע אנושות לבית החולים רמב"ם בחיפה.

 

המכונית הידרדרה לתהום ופגעה בעץ       (צילום: עידו בקר) (צילום: עידו בקר)
המכונית הידרדרה לתהום ופגעה בעץ (צילום: עידו בקר)
 

אמש פגעה משאית בשתי רוכבות אופניים ברחוב הירקון בתל אביב. אחת מהן נפגעה אנושות והאחרת נפצעה קל ואילו נהג המשאית המשיך בנסיעה. צוות מד"א ומתנדבי "איחוד הצלה" טיפלו באשה - בת 38 - שנפצעה קשה מאוד, וניידת מד"א פינתה אותה לבית החולים איכילוב בתל-אביב כשהיא מורדמת ומונשמת. במשטרה בודקים האם נהג המשאית הבחין כי פגע בשתיים ונמלט מהמקום או שלא שם לב כי היה מעורב בתאונה.

 

שלשום בבוקר נפצעו שישה ילדים, בני 6 עד 10, באורח קל בתאונת דרכים

בכביש 79 בין צומת סומך לבין שפרעם. בתאונה היו מעורבים אוטובוס שהסיע ילדים ומשאית. נהג המשאית ונוסע נוסף שהיה עמו נפצעו קל עד בינוני.

 

בתאונה נוספת, שאירעה שלשום בשעות הבוקר, נפצע נער בן 13 באורח בינוני-קשה בהתהפכות אופנוע בדרך שמחה גולן בחיפה. ממד"א-כרמל נמסר כי הוא סובל מפגיעה רב מערכתית ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. האופנוע לא נמצא במקום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום רפרודוקציה: חסן שעלאן
חוסאם עבדאללה
צילום רפרודוקציה: חסן שעלאן
צילום רפרודוקציה: חסן שעלאן
ופא עבדאללה
צילום רפרודוקציה: חסן שעלאן
צילום: עידו בקר
הנהג החדש איבד שליטה על המכונית
צילום: עידו בקר
צילום: עידו בקר
"בשבוע שעבר חגגו את חתונת אחיו של אחד ההרוגים"
צילום: עידו בקר
מומלצים