שתף קטע נבחר

שוב כתובות נגד בכירה בשלום עכשיו: "את מתה"

הכתובת "חגית את מתה" רוססה בחדר המדרגות של חגית עופרן, ועל המבנה ממול נכתב "כהנא צדק". המשטרה פתחה בחקירה. "פעילי ימין קיצוני מנסים להפחיד אותי", אמרה

שוב מתנכלים לבכירה ב"שלום עכשיו": הכתובות "חגית את מתה" ו"כהנא צדק" נמצאו הבוקר (יום ב') סמוך לביתה בירושלים של חגית עופרן, ראש צוות מעקב התנחלויות בארגון השמאל. מדובר בפעם השלישית שכתובות מרוססות על ביתה או לידו. המשטרה פתחה בחקירה.

 

עוד בערוץ החדשות:

שני פלסטינים הואשמו בניסיון לחטוף חייל צה"ל

הקריטריונים לסיוע בדיור: לסילמנים אין סיכוי

 

עופרן סיפרה כי הבוקר, עם צאתה מהבית, ראתה שעל המבנה ממול רוססה הכתובת "כהנא צדק" והתקשרה לדווח למשטרה. אלא שזו לא הייתה הכתובת היחידה. "כעבור מספר דקות התקשר אליי שכן וסיפר לי שעל הקיר בחדר המדרגות רוססה הכתובת 'חגית את מתה'", שחזרה, "אני לא הבחנתי בה כי הסתכלתי אל היציאה. מי שנכנס דווקא ראה אותה בבירור".

 

היא הזכירה שזו הפעם השלישית שבה מרוססות כתובות נגדה.

"הפעם האחרונה הייתה בנובמבר 2011, אז מילאו לי את כל חדר המדרגות בכתובות שעליהן נרשם 'רבין מחכה לך'. זה היה כמה ימים לפני האזכרה שלו. לפני זה, בספטמבר, כתבו לי 'תג מחיר'".

 

למרות האיומים, עופרן אומרת כי אינה חוששת: "אני לא מרגישה את הפחד, אני חושבת שפעילי ימין קיצוני מנסים להפחיד אותי. אותנו, הפעילים של 'שלום עכשיו', הם לא מפחידים. לצערנו, הם מפחידים את הממשלה והפרקליטות".

 

היא הדגישה שאין בכוונתה לעבור דירה בעקבות ההתנכלויות החוזרות ונשנות. כשראתה את הכתובת הבוקר, סיפרה, חשבה דווקא על אמה: "אמרתי לעצמי - אוף, אמא עוד פעם תדאג".

 

Read this article in English

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"חגית את מתה"
צילום: טל שחר
"אמא עוד פעם תדאג". עופרן
צילום: דודי ועקנין
מומלצים