שתף קטע נבחר

יס פלאנט ראשל"צ: 24 אולמות קולנוע חדשים

בהשקעה של 200 מיליון ש' ייפתח השבוע בראשל"צ קומפלקס ענק שכולל אולם עם מסך איימקס דיגיטלי הראשון בישראל ואולם עם אפקטים של כיסאות זזים וריח. מחיר כרטיס: 129-37 ש' וגם פה תשלמו 3 ש' תוספת למשקפי תלת ממד ו-4 שקלים להזמנה דרך האינטרנט. איך כל זה נראה? צפו בכתבה

מתחרה לסינמה סיטי בראשון-לציון: 26 אולמות מתוכם 24 אולמות קולנוע יפעלו בקומפלקס החדש, יס פלאנט בראשל"צ, אח חדש למתחמים דומים בחיפה ובקניון איילון. המתחם, הממוקם לגדות אגם קטן בסמוך לסופרלנד, ייפתח ביום רביעי הקרוב בערב במסיבה למוזמנים ולקהל הרחב - בחמישי (19 ביולי). "בשנה שעברה היתה עלייה מ-9.5 מיליון צופים בקולנוע ל-12 מיליון צופים ואנחנו בדרך ל-15 מיליון צופים בשנה, בזכות הפיתוחים בקולנוע", אמר ל-ynet מנכ"ל תיאטראות ישראל מוקי גרדינגר. 

 

האטרקציות המרכזיות במתחם הן אולם האיימקס הדיגיטלי, שבו מסך ענק ומקרן מיוחד היוצרים חווית צפייה ברזולוציה גבוהה במיוחד - שמקרבת את הדמויות שעל גבי המסך אל הצופה. באולם נוסף - 4DX - הצופה כאילו "נכנס" לתוך הסצנות המוקרנות מולו - הכיסא שלו נע עם הדמויות, רוח נושבת בעורפו, מים ניתזים לעברו וריחות שהגיבורים מריחים - ממלאים את חלל האולם. חוויה ממריצה מדי, שאינה מומלצת לסובלים מבחילות.

 

במקום יש גם כמה אולמות קולנוע עם מערכת סאונד חדשה שעוטפת את חלל החדר וכן אולמות VIP עם כיסאות עור ומזנון מיוחד. וכמה כל זה עולה? לא מעט החל מ-37 שקל לכרטיס לסרט דו-ממד, ל-68 שקל לצפייה סרט תלת ממד באולם 4DX - כולל 3 שקלים על משקפיים מיוחדים. ואיך כל זה נראה? צפו בכתבה.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: אמיר לוי
יס פלנט ראשון לציון
צילום: אמיר לוי
מומלצים