שתף קטע נבחר

ראש ארגון פשע נעצר בחשד לניסיון רצח בנתניה

מתנקש ניסה לחסל בחודש שעבר שני אחים, המקורבים לארגונו של ריקו שירזי. אחד מהם נפצע קשה, השני נפצע קל - והמתנקש איבד חלק מהאקדח כשברח מהזירה. המשטרה סבורה כי העצור הוא שהזמין את החיסול ועצרה אותו בחשד לקשירת קשר

ראש ארגון פשיעה מנתניה נעצר הלילה (יום ג') בחשד לניסיון חיסול שני אחים בעיר בחודש שעבר. אחד האחים נפצע אז באורח קשה, השני נפצע קל. במהלך השבועיים האחרונים עצרה היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית, בראשותו של תת-ניצב חיים איפרגן, ארבעה חשודים, שנמצאים בינתיים במעצר. היום תבקש המשטרה מבית משפט השלום בראשון לציון להאריך את מעצרו של החשוד הבכיר ושל מקורב לו.

 

עוד בערוץ החדשות של ynet:

 

ניסיון החיסול התרחש בגן ציבורי בנתניה, ורק מזל השאיר בחיים את האחים, המקורבים לארגונו של ריקו שירזי. המתנקש ארב להם בגן וירה מספר כדורים. אחד האחים ספג קליעים בפלג גופו העליון ונפצע קשה, השני נפגע ברגלו. השניים פונו לבית החולים לניאדו ומצבם השתפר מאז.

 

היחידה לחקירות בינלאומיות, שעוקבת בין היתר אחר ארגוני הפשיעה בנתניה, לקחה לידיה את החקירה. כבר מלכתחילה היה ברור לחוקרים כי המטרה הייתה לחסל את האחים, ולא ירי אזהרה. במהלך החקירה, אף התברר כי המתנקש איבד חלק מאקדחו במהלך המנוסה. החוקרים איתרו גם מצלמות אבטחה באזור ואז החלו במעצרים.

 

הלילה חלה התפתחות דרמטית בחקירה, כשבנוסף לארבעת העצורים שנמצאים כבר בידי המשטרה, נעצר ראש ארגון

פשיעה בכיר מנתניה ואדם נוסף המקורב לו, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע. חוקרי היאחב"ל חושדים כי ייתכן שהעבריין הוא העומד מאחורי הזמנת ניסיון החיסול. בשעה 11 יובאו החשודים לבית משפט השלום בראשון לציון, להארכת מעצרם.

 

בא כוחו של העבריין העצור, עו"ד יניב פרץ, אמר כי "שוב מדובר בחשדות מופרכים. מדובר בפרשה שנחקרת כבר חודש ימים ואנחנו בטוחים שחפותו של מרשי תצא לאור. אנחנו נגיב לאחר השחרור".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה
צילום: אלי סניור
מפקד היאחב"ל, חיים איפרגן
עו"ד יניב פרץ
מומלצים