שתף קטע נבחר

בת 11 נשכחה באוטובוס תיירים: "איפה ההורים?"

תיירים מארה"ב שטיילו בבירה ירדו מהאוטובוס למלון, ובספסלים נותרה ישנה אחת הילדות. כשהתעוררה גילתה כי היא נעולה בחניון, ולמזלה נערים ששיחקו ליד הבחינו בקריאות העזרה שלה. היא חולצה בשלום, ואמה הודתה: "אני אחראית"

שכחו אותה בירושלים: צוות כבאים חילץ אמש (ג') ילדה בת 11 מאוטובוס נעול ברחבת החניה של בית הארחה בקיבוץ רמת רחל. היא נשכחה בכלי הרכב בשעות הערב בתום טיול עם משפחתה, תיירים מארה"ב, באזור הבירה.

 

כותרות נוספות בערוץ החדשות:

 

לפי הערכות, הילדה נרדמה באוטובוס, ובזמן שקרוביה ירדו במלון בעיר היא נותרה ישנה בספסל. הנהג המשיך בנסיעה לבית הארחה ברמת רחל, ועזב את האוטובוס נעול ולא הבחין בה. כחצי שעה לאחר מכן התעוררה התיירת המבוהלת וניסתה לצאת.

 

חלונות האוטובוס היו נעולים, אך למזלה חבורת ילדים ששיחקו בחוץ הבחינו בקריאות המצוקה שלה. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום פירקו מתג מסוים בדופן האוטובוס, עקפו את מנגנון הנעילה ופתחו את הדלת.

 

"משיחה ראשונית עם הילדה עלה כי הנהג הוריד את משפחתה ואת יתר הקבוצה במלון מצודת דוד ומשם הוא הגיע לבית הארחה רמת רחל",

תיאר הכבאי נח יונה את השתלשלות אירועי אמש. "היא סיפרה כי נרדמה על אחד הספסלים. לאחר שלא יכלה לצאת מהאוטובוס היא סימנה לילדים שהסתובבו במקום והם הזעיקו עזרה". לדבריו, "היה איתה בקבוק מים ביד וזה גם מה שעזר לה להישאר ערנית".

 

יונה, יחד עם הכבאי אילן יעקב, הצליחו "תוך חמש דקות" לפתוח את דלת האוטובוס והילדה יצאה החוצה בכוחות עצמה. "היא הגיבה בסדר גמור ולא הייתה בלחץ", סיפר המחלץ, "היא אמרה לנו את שמה ואיפה נמצאים ההורים שלה". יונה הודה כי "מה שמוזר בכל הסיפור הוא למה ההורים שלה לא מחפשים אותה".

 

ממשטרת ירושלים נמסר כי הילדה הוחזרה לחיק משפחתה. "אמה לקחה אחריות על המקרה וההורים לא מעוניינים להתלונן", הבהירו במשטרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"למה הוריה לא חיפשו אותה?" (צילום אילוסטרציה)
מומלצים