שתף קטע נבחר

ג'רמי לין: "המעבר ליוסטון - ברכה"

הגארד הוצג במדי הרוקטס, וניסה להסביר מדוע אמר שהוא מעדיף את הניקס: "נשאלתי היכן רציתי לשחק עם תחילת הפגרה"

מתרגל לטקסס. היום לפני שנה, אף אחד עוד לא ידע מי זה ג'רמי לין. אך בשבועות האחרונים הגארד החביב היה בראש מצעד הכותרות, כשהשאלה שהטרידה את מנוחת כולם הייתה: האם הוא יישאר בניקס או שמא יעבור ליוסטון רוקטס.

 

 

אז בסופו של דבר החליטו בניו יורק לוותר על החוזה המפלצתי שלין קיבל מיוסטון, ולשלוח את הרכז שהיה מהפתעות העונה שעברה לקבוצה מטקסס, כשבניקס הלכו על ריימונד פלטון, בסכומים צנועים בהרבה. כעת, ולאחר שהוא כבר סיפר שהוא העדיף לשחק בניו יורק, מתחיל לין להתרגל לביתו החדש.

 

לין מוצג ביוסטון. ברכה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לין מוצג ביוסטון. ברכה(צילום: רויטרס)

 

יתגעגעו? אוהדי לין בניו יורק (צילום: MCT) (צילום: MCT)
יתגעגעו? אוהדי לין בניו יורק(צילום: MCT)

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

 

"קרו הרבה דברים שלא ציפיתי שיקרו", אמר לין במסיבת העיתונאים בה הוא הוצג במדים החדשים, "זה היה מסע מופלא. לפעמים אני עדיין צריך להזכיר לעצמי מה קורה פה, יש רגעים שאני לא מאמין לכל זה. אך המעבר ליוסטון הוא ברכה, אני מאוד נרגש ומודה על ההזדמנות".

 

ומה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

לאחר החתימה ביוסטון והתשובה השלילית מהניקס, צוטט לין כשהוא אומר שהוא העדיף את ניו יורק. ועכשיו הגיע שלב ההסברים למקומיים מיוסטון: "נשאלתי באיזה קבוצה הייתי רוצה לשחק כשנכנסתי לשוק השחקנים החופשיים, אז עדיין לא ידעתי מי מעוניין בי. כולם דיברו על כך שאני אחזור לניקס, אך ברגע שהגיעה ההצעה מיוסטון מאוד שמחתי לחתום עליה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים