שתף קטע נבחר

החקירה באילת: השודדים חטפו נשק מהשוטרים

מנהל משמרת במסעדה סבר ששני אחים מחיפה מתבדחים, והם היכו אותו באקדח. השוטרים שהוזעקו לא הצליחו להשתלט על השודדים, שהתעמתו איתם מחוץ למסעדה. רק בתום מרדף, ולאחר שחטפו מונית, אח אחד הסגיר עצמו והשני ניהל קרב יריות - ונהרג

חקירת השוד שהשתבש באילת, שבמהלכו ירו שוטרים לעבר שני אחים מחיפה שניסו לשדוד מסעדה בעיר, העלתה ממצאים בעייתיים בנוגע להתנהלות השוטרים שהוזעקו למקום. בחקירה התברר כי השודדים התעמתו עם השוטרים וחטפו את נשקם. אחד השודדים (21) נפצע קל במהלך המרדף המשטרתי ונעצר, מותו של אחיו (24) נקבע בבית החולים.

 

נהג המונית ונוסעת שהייתה ברכב לא נפגעו. חקירת השוד באילת (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
נהג המונית ונוסעת שהייתה ברכב לא נפגעו. חקירת השוד באילת(צילום: יאיר שגיא)

 

עוד בערוץ החדשות של ynet:

החשש הישראלי: פיגוע איראני באולימפיאדה

גיוס קיץ 2012 נפתח: החבר'ה רוצים גולני

בדרך למדינת עזה? 'חמאס יכריז - שטח משוחרר'

 

מחקירת המשטרה עולה כי סמוך לשעה 1:00 הלילה (יום א') הגיעו שני האחים למסעדה "קאזה דו ברזיל", כשהם חמושים בסכין ובאקדח. עם כניסתם למסעדה, הם פנו למנהל המשמרת ואמרו לו שמדובר בשוד. מנהל המשמרת סבר שהשודדים מתבדחים עמו ובתגובה הם היכו בו עם האקדח שברשותם. מנהל המשמרת הצליח לעלות לגג המסעדה ומשם הזעיק את המשטרה.

 

השודדים עוד הספיקו לירות באוויר מנשקם בתוך המסעדה וכשהבינו ששוטרים מתקרבים למקום, הם יצאו אל מחוץ למסעדה ושם הצמידו סכין לאחד השוטרים ופרקו אותו מנשק. בהמשך הם השתלטו גם על שוטר שני ולקחו לו את האקדח.

 

שוטרים שפתחו במרדף הצליחו לנטרל את המונית. אילת, הבוקר (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
שוטרים שפתחו במרדף הצליחו לנטרל את המונית. אילת, הבוקר(צילום: יאיר שגיא)

 

מיד לאחר מכן השודדים אף לקחו לשוטרים את האזיקים

ואת האקדחים שהיו ברשותם של השוטרים. השודדים יצאו מהמסעדה, הלכו בתחילה לכיוון ניידת המשטרה שחנתה בחוץ ואז עלו על המונית שחלפה במקום.

 

בתוך המונית איימו השודדים על הנהג באקדח והחלו להימלט מהמקום. השוטרים שנשארו במסעדה הודיעו לחבריהם בקשר על האירוע ואז החל המרדף אחרי השודדים. בשלב מסוים הצליחו השוטרים לירות לכיוון גלגלי המונית באזור כיכר השחמון – ובשל כך המונית נעצרה. נוסעת שהייתה במונית ונהג המונית לא נפגעו.

 

השודדים יצאו מתוך המונית. הצעיר בן ה-21 שנפגע כאמור קל מהירי נשכב על הרצפה, הסגיר את עצמו והועבר לקבלת טיפול בבית החולים יוספטל. אחיו בן ה-24 ניהל קרב יריות מול השוטרים נפצע באורח אנוש ולבסוף מת בבית החולים. כמה שעות לאחר התקרית, ערכה המשטרה שחזור בזירת הירי. במשטרה מציינים כי השוטרים שהוזעקו למסעדה פעלו כפי שנדרש מהם ולא נמצא כשל בהתנהלותם.

 

בהכנת הכתבה השתתף אחיה ראב"ד
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המרדף הסתיים בכיכר השחמון. אילת, הלילה
צילום: יאיר שגיא
מומלצים