שתף קטע נבחר

לנדאו: "משחק הסבלנות השתלם. הגיע לנו"

מאמן ק"ש לאחר ה-0:2 על ז'ילינה וההעפלה לסיבוב המוק' השלישי של ליגת האלופות: "הניצחון יתן לנו רוח גבית להמשך הדרך". אלעד גבאי: "זה היה משחק של פעם בחיים". איזי שרצקי: "נצרף חלוץ השבוע. נעבוד קשה, נהיה צנועים ונצליח"

עירוני קריית שמונה עשתה הערב (ג') צעד גדול לעבר שלב הבתים של ליגת האלופות, לאחר שהצליחה למחוק פיגור 1:0 מול ז'ילינה ולנצח 0:2 במשחק הגומלין שנערך בקריית אליעזר.

 

 

האלופה הישראלית שלטה במשחק מתחילת ועד סופו, החמיצה לא מעט הזדמנויות אך לבסוף הצליחה למצוא את הרשת. שער עצמי של לייטנר (70) ואחד נוסף של שמעון אבוחצירה (78) עשו צדק עם המשחק והעניקו לק"ש את הכרטיס לשלב המוקדמות השלישי.

 

בדש, אבוחצירה ועבד בטירוף (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בדש, אבוחצירה ועבד בטירוף(צילום: ראובן שוורץ)

 

יריבתה הבאה של ק"ש תהיה נפצ'י, אלופת אזרבייג'אן בשנתיים האחרונות.

נפצ'י נחשבת לכוח עולה במדינתה והיא מחזיקה בשבעה תארי אליפות. המשחק הראשון ייערך ב-31 ביולי או ב-1 באוגוסט, כשהגומלין יתקיים ב-7 או ב-8 באוגוסט.

 

גילי לנדאו, שנראה נרגש בסיום, אמר לאחר הניצחון: "הגיע לנו. הכותרת של המשחק היא הסבלנות. ניסינו להכריע את המשחק ב-10 הדקות הראשונות, אך החמצנו פעמיים מרגליי שמעון אבוחצירה. הגענו ל-6-5 הזדמנויות, כמות נכבדת במשחקים ברמה הזאת, הנענו את הכדור דרך הגנה צפופה, תקפנו מהאגפים, חיפשנו את מסירת העומק ולבסוף משחק הסבלנות השתלם לנו".

 

"העתיד הוא ורוד". לנדאו נושם לרווחה עם שריקת הסיום (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"העתיד הוא ורוד". לנדאו נושם לרווחה עם שריקת הסיום(צילום: ראובן שוורץ)

 

"הניצחון הזה יתן ביטחון ורוח גבית להמשך הדרך. קריית שמונה עושה סימנים טובים והעתיד הוא ורוד, אבל יש לנו מה לשפר", המשיך המאמן המנצח. "כעת כל מעיינינו ביריבה הבאה ונתכונן בצורה הכי טובה שאפשר. ליגת האלופות? אני לא אוהב להקדים את המאוחר. נבוא עם רגליים על הקרקע. אין לנו סיבה וצורך להיות על ענן אופורי". 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אלעד גבאי, המצטיין בשורות ק"ש, סיכם: "מגיעה מילה טובה לקהל שלנו, שנתן לנו אנרגיות מטורפות בחום הזה. זה היה משחק של פעם בחיים ואם הייתי צריך להשאיר את הדם, הלב והכבד כדי שננצח - הייתי עושה זאת. כולנו רצנו עד הדקה האחרונה, הגיע לנו ואין מאושר ממני".

 

החגיגות בסיום. גבאי: "יש פה קבוצה של גברים" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
החגיגות בסיום. גבאי: "יש פה קבוצה של גברים"(צילום: ראובן שוורץ)

 

המגן, שהיה האחראי העיקרי לשער הראשון של הקבוצה, הוסיף: "עשינו קפיצה מדרגה היום. אנחנו לא רגילים לרמות ולמפעלים האלה. הצוות הכין אותנו היטב, עברנו שלב וכעת נתכונן קשה גם למשחק הבא.

יש פה קבוצה של גברים, אחד אחד".

 

הניצחון המרשים שיחרר הרבה לחץ גם בקרב הבעלים, איזי שרצקי. "זה המשחק הכי חשוב שהיה לעירוני ק"ש עד היום. שיחקנו טוב, היו לנו החמצות והיינו צריכים לנצח - משמח אותי שגם עשינו את זה".

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

 

"השלב הבא חשוב מאוד, כשליריבה שלנו יהיה תקציב של פי 4 משתי הקבוצות ששיחקו הערב ביחד. אנחנו מקווים שעד למשחק נצליח לצרף חלוץ. נעבוד קשה, נהיה צנועים ונצליח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ק"ש חוגגת
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים