שתף קטע נבחר

המבצעים הפיננסיים: דחייה בתשלומי המשכנתא

אפליקציה בנקאית לעסקים קטנים, הסכם הטבות חדש בין מועדון חבר ובנק אוצר החייל וארוחות בהנחה למחזיקי כרטיס אשראי. שורה בחשבון - כל מה שחדש על המדף הפיננסי

דחייה בתשלומי המשכנתא

הבנק הבינלאומי השיק לאחרונה את מסלול "משכנתא מתחשבת" - הלוואת משכנתא לתקופה של עד 25 שנה המאפשרת ללווה תקופת מימון ביניים של עד 36 חודש בהם משולמת הריבית בלבד.

 

התוכנית מאפשרת ללווה להתחיל לשלם את תשלומי קרן ההלוואה רק לאחר שלוש שנים ממועד לקיחתה, ובכך מאפשרת דחיית תשלומים בטווח של עד מכירת הדירה הישנה או מניעת כפל תשלום למתגוררים בשכירות.

 

ניתן לקבל את ההלוואה במסלול צמוד למדד בריבית קבועה וזאת לתקופה של עד 20 שנה וכן במסלול הפריים בריבית פריים פחות 1% לתקופה של עד 25 שנה.

 

חשוב לציין כי בתקופת הדחייה (גרייס), הקרן (סך חוב המשכנתא) ממשיכה לשאת ריבית.

 

הטבות בבנק לעמיתי מועדון חבר

בנק אוצר החייל מקבוצת הבינלאומי וארגון "חבר" משיקים מבצע חדש לעמיתי "חבר" שיפתחו חשבון משכורת בבנק. המבצע נערך לאור חידוש ההסכם בין אוצר החייל ל "חבר" לתקופה נוספת, הסכם במסגרתו ייהנו עמיתי "חבר" מחשבון המעניק הטבות מיוחדות בקשת רחבה של פעילויות בנקאיות ומהטבת הצטרפות מיוחדת.

 

במסגרת המבצע, עמיתי "חבר" שיעבירו משכורתם לאוצר החייל יוכלו לקבל מענק בסך 2,100 שקל לצורך רכישת מסך LED בגודל 42 אינץ' או 39 אינץ'- בתלת מימד. בנוסף ייהנו הלקוחות מתנאי "חשבון חבר" המשלב פטורים רבים מעמלות, תנאים מועדפים והטבות ייחודיות.

 

ארוחה בהנחה

מועדון לקוחות Diners Club יוצא בהטבה חדשה: ארוחה מלאה ב-85 שקל לאדם במסעדות נבחרות ברחבי הארץ. בכל חודש יציעו מספר מסעדות נבחרות תפריט מיוחד ללקוחות המועדון הכולל: מנה ראשונה + עיקרית + קינוח. מהחודש ועד סוף אוגוסט ניתן ליהנות מההטבה במסעדות: ערביקה בבאר שבע, מתושלח בתל אביב קוצ'ינה בר בזכרון יעקב, Medzzo בהרצליה ורמת השרון, מסעדת רק בשרים באילת ואוונגרד בתל-אביב.

 

הנחות ברכישת ריהוט

מחזיקי כרטיס האשראי טפחות: בחודש אוגוסט הם יוכלו ליהנות ממגוון הטבות והנחות בתחום הריהוט ועיצוב הבית. זאת, במסגרת שיתוף פעולה של הבנק עם מגוון חברות מובילות בתחומים אלה. בין הייתר 15% הנחה במחלקת הריהוט, תאורה והום סטיילנג בסניפי "ביתלי"; 35% הנחה על כל המטבחים בסניפי "מטבחי זיו" ו-50% הנחה על כל השטיחים בסניפי "שטיחי הכרמל". מבצעים אלו הינם בנוסף להנחה של עד 5% במעמד החיוב בכרטיס האשראי.

 

שיפוץ בהנחה

חברת כרטיסי האשראי Cal יוצאת בהטבה מיוחדת ללקוחות מועדון PowerCard ומצטרפים חדשים: לקוחות המועדון המשפצים את הבית, עוברים דירה או כאלה שקנו דירה חדשה יכולים להצטרף למסלול הטבות למשפצים וליהנות מעד 15% הנחה במחלקות השונות ברשת הום סנטר על מוצרים לשיפוץ וחידוש הבית. בנוסף, יהנו חברי המסלול מהחזר כספי של 10% מסכום הרכישות בהום סנטר.

 

הנחה בדלק

מזרחי-טפחות וחברת הדלק סונול, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה עבור לקוחות הבנק, מחזיקי "הכרטיס" - כרטיס האשראי של מזרחי-טפחות. במסגרת ההסכם, יהנו מחזיקי כרטיס האשראי מהנחה קבועה ומשמעותית של 21 אגורות לליטר בנזין (ממחיר שירות מלא). בעלי הרכבים שלהם מנוע דיזל יזכו להנחה של 5.5 שקלים לליטר על סולר מסוג גולדיזל. כמו כן, תוענק לחברי מועדון הלקוחות של הבנק הנחה של 5% בחנויות SOGOOD.

 

אפליקציה לעסקים קטנים

לאומי קארד משיקה אפליקציה חינמית המיועדת לעסקים קטנים ובינוניים: אפליקצייתBiz LeumiCard הינה פתרון ייחודי, ראשון מסוגו ואינטראקטיבי לניהול העסק מהמכשיר הנייד. האפליקציה מאפשרת קבלת נתונים שוטפים על העסק, בהם: זיכויים עתידיים וזיכויים קודמים, מידע על הפקדות ועסקאות וקבלת דוחות סטטיסטיים, וזאת בגרפיקה פשוטה וידידותית.

 

לצד אלה, ישנם, פיתוחים נוספים המאפשרים לבית העסק לנהל בנוחות וזמינות מרבית את הצד הפיננסי-עסקי שלו, בהם: קבלת אישור על עסקאות המבוצעות בבית העסק, יצירת קשר עם מוקד השירות על ידי התקשרות אוטומטית, והצטרפות לשירות מידע עסקי לנייד לקבלת התראות SMS על זיכויים אחרונים ועתידיים. השימוש באפליקציה מותנה ברישום ראשוני באתר העסקי של החברה.

 

אפליקציה לשוק ההון

לאומי משיק בימים אלה את אפליקציית לאומי טרייד עבור משתמשי אנדרואיד, בהמשך לאפליקציה שהושקה כבר עבור משתמשי האייפון. היישום מאפשר לנהל מסחר בשוק ההון באמצעות הטלפון החכם והוא כולל קונסולת שליטה אישית, ריכוז מידע נרחב במסך אחד ואפשרות לארגון המידע על פי העדפותיו של המשתמש, ביצוע פעולות בשוק ההון קבלת מידע ועוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארוחה בהנחה למחזיקי Diners (אילוסטרציה)
צילום: דודו אזולאי
מומלצים