שתף קטע נבחר

הצגת בכורה: ארה"ב הביסה 71:98 את צרפת

קווין דוראנט (22 נקודות) הוביל את נבחרת ארצות הברית למשחק פתיחה מוצלח נגד טוני פארקר וחבריו

נבחרת החלומות יצאה לדרך. אחרי כל ההכנות ומשחקי האימון רגע האמת הגיע ונבחרת ארצות הברית בכדורסל או בשמה המוכר ה"דרים טים" משחקת כעת נגד במשחק הפתיחה שלה בלונדון 2012 נגד טוני פארקר ונבחרת צרפת.

 

 

לאחר רבע ראשון צמוד, קווין דוראנט הוביל בריחה של האמריקאים ברבע השני וביחד עם לברון ג'יימס ( וקובי בראיינט ( הובילו ה"דרים טים" ביתרון 16 נקודות 36:52 בהפסקה. המגמה רק גברה ברבע השלישי בו הפער צמח בעוד 11 נקודות (51:78) ובסיום רבע רביעי לפרוטוקול בלבד תוצאת הסיום הראתה 71:98 לטובת האמריקאים

 

לברון ג'יימס. משחק פתיחה קשה לאמריקאים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לברון ג'יימס. משחק פתיחה קשה לאמריקאים(צילום: AFP)

 

מהלך המשחק

ה"דרים טים" פתחו בחמישייה עם כריס פול, קובי בראיינט, קווין דוראנט, לברון ג'יימס וטייסון צ'נדלר. פרט לטוני פארקר עלו בחמישייה של צרפת גם בוריס דיאו, ניקולה באטום, רוני טוריאף ומיקאל גלאבל. הרבע הראשון היה צמוד מאוד ונפתח במופע דאנקים משני הצדדים.

דוראנט, צ'נדלר ובראיינט הובילו את האמריקאים, אבל פארקר וטוריאף לא נתנו להם לברוח ובסיום הרבע הראשון עמדה התוצאה על 21:22 לטובת הקבוצה של מייק ששבסקי.

 

הרבע השני נפתח עם ריצה של ארצות הברית כאשר ריצת 0:8 שכללה שלשות מצד ג'יימס ובראיינט הגדילו את הפער של האמריקאים שעלה ל-21:30, מה שגרם לצרפתים לקחת פסק זמן. ה"כחולים" עוד ניסו לחזור מפסק הזמן בצורה טובה, אבל שלשה נוספת של ה"דרים טים", הפעם מצד דוראנט וסל נוסף של לאב העלו את הפער ליתרון דו ספרתי שגדל עד לסיום הרבע ובתום המחצית הראשונה הובילה ארה"ב 36:52.

 

יום של כשלונות למשלחת הישראלית בלונדון 2012, צפו בתקצירים:

 

כרמלו אנתוני ורוני טוריאף במאבקי מיקום בלונדון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
כרמלו אנתוני ורוני טוריאף במאבקי מיקום בלונדון(צילום: AFP)

 

ברבע השלישי קיוו הצרפתים להפגין יכולת יותר טובה, מה שלא ממש נלקח בחשבון על ידי האמריקאים שלא הורידו את הרגל מהדוושה ורק העלו את הפער ככל שהמשחק נמשך, ובסיום שלושה רבעים הפער כבר עמד על 27 נקודות, 51:78 ל"דרים טים".  

 

הרבע האחרון כבר היה לפרוטוקול בלבד ובו שחקני ארצות הברית הורידו רגל מהדוושה. מי שבעיקר התבלט לטובה היה קווין לאב ממינסוטה, אך כל שחקני הספסל של האמריקאים זכו להזדמנות לקבל דקות משחק שהתוצאה בסיומו עמדה על 71:98 לטובת ה"דרים טים".

 

פול, בראיינט ודוראנט חוגגים את הניצחון הקליל בפתיחת הטורניר (צילום: AP) (צילום: AP)
פול, בראיינט ודוראנט חוגגים את הניצחון הקליל בפתיחת הטורניר(צילום: AP)

 

קלעים בולטים לארצות הברית: דוראנט 22 נק', לאב 14 נק', בראיינט 10 נק'. קלעים בולטים לצרפת: טראורה 12 נק', פארקר 10 נק', דיאו 9 נק'.


פורסם לראשונה 29/07/2012 17:20

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים