שתף קטע נבחר

ביי ביי הוטמייל: שלום Outlook

השירות הוותיק מפנה את מקומו לדואר אלקטרוני בסגנון Windows 8. האם זה יעזור למיקרוסופט במלחמה הגדולה נגד גוגל?

מיקרוסופט הכריזה אתמול על שינוי שם שירות האימייל החינם שלה מהוטמייל ל-Outlook, ומשיקה אותו מחדש בעיצוב נקי וברור. המראה החדש נתפס ברוח העיצובית הרווחת  של לבן, לבן, גופן הלווטיקה ועוד קצת לבן. עיצובית זה גורם לג'ימייל להראות כמו ההוטמייל של פעם. השירות הוא גרסת פריוויו מה שאומר שדברים עדיין יכולים להשתנות.

 

עוד ב-ynet מחשבים:

  

מה חדש?

אאוטלוק החדש מאפשר לחבר אליו את כל הרשתות החברתיות ולצפות בכולן במקום אחד: הציוצים מהטוויטר ועדכוני הפייסבוק יופיעו ביחד עם האימייל. נכון לעכשיו ניתן לחבר את פייסבוק, טוויטר, לינקדין וגוגל, ובקרוב גם את הרכישה האחרונה של מיקרוסופט - סקייפ.

 


 

אאוטלוק גם מאפשר לחבר אליו חשבונות אימייל שונים ולאחד את כולם במקום אחד. כמו בשירות הוטמייל תוכלו לגשת ל-Office web apps שכוללים את אקסל, וורד ופאואר פוינט בגרסה קלילה לאינטרנט, וגם לשירות האחסון בענן החינמי - Sky Drive. נראה שמיקרוסופט רוצה שתנהלו את החיים שלכם מאתר אחד באינטרנט - וזה outlook.com.

 

שירות הוטמייל הוותיק הושק בשנת 1996 והפך לשירות מייל הנפוץ ביותר. עם הזמן ירדה תדירות השימוש אבל חשבונות לא נסגרו, לכן גם היום להוטמייל יש לפי חברת קומקסט 36% מכלל חשבונות האימייל בעולם, כשיאהו נמצאת אחריה עם 32% וג'ימייל עם 31%. עכשיו נותר להמתין ולראות אם הפער יגדל.  

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שחר שושן
אאוטלוק החדש, שווה לנסות?
צילום: שחר שושן
מומלצים