שתף קטע נבחר

סקר סקס: מהו אביזר המין הכי פופולרי בישראל?

אזיקים או ויברטור? ואולי לוותר בכלל על משחק מקדים? סקר חדש מגלה כמה מהישראלים מאמינים בגיוון במיטה, מה הם צעצועי המין הנפוצים - ואם הם באמת משפרים את הסקס

לפחות אצל 60% מהישראלים לא משעמם בין הסדינים: סקר חדש שנערך לכבוד ט"ו באב מגלה כי זהו שיעור האנשים המאמינים בחשיבותו של משחק מקדים לפני קיום יחסי מין. רק 36% מבין הנשאלים אמרו כי הם אינם מתנגדים לוותר עליו.

 

מהסקר מתברר כי המשחק המקדים חשוב יותר עבור נשים (64%) לעומת גברים (55%), וחשוב יותר עבור נשאלים מצפון הארץ, שם ציינו 67% כי לא היו מוותרים על משחק מקדים, לעומת 54% בלבד בדרום הארץ.

 

רוצים להחיות את הסקס? קראו:

 

חשיבות המשחק המקדים בסקס עולה עם הגיל: מנתוני הסקר עולה כי בעוד שבקבוצת בני 24-18 רק 44% הצהירו שהם מאמינים שהוא חשוב, בקבוצת הגיל 34-25 שיעור זה עמד על 51%, ואילו בקרב בני 35 ומעלה הצהירו 61% מהנשאלים כי הם מאמינים שלא ניתן לוותר על המשחק המקדים.

 

הסקר נערך בקרב כ-500 אנשים על ידי מכון הסקרים Zeta Tools ועבור חברת פריגו, משווקת מותג הקונדומים R3.

 

למרות החשיבות המיוחסת למשחק המקדים, ישראל עדיין ככל הנראה מדינה שמרנית: רק כחמישית מהאוכלוסייה משתמשת באביזרי מין, בעיקר בקרב בני 34-25 (29% משתמשים), בעוד שאצל צעירים יותר השיעור נמוך בהרבה (רק 15% משתמשים).

 

ומהו צעצוע המין שרובנו מעדיפים להכניס למיטה? 60% מהנשים שהשתמשו באביזרי מין העדיפו ויברטור. הנתון המפתיע בסקר הוא שגם 45% מהגברים עשו זאת, ובסך הכל 52% מהמשתמשים. 

 

10% ממי שהשתמשו באביזרי מין התנסו באזיקים, ואילו כ-20% בג'לים ובנוזלי סיכה. 32% מהנשים שאין להן בן זוג קבוע ענו כי הן משתמשות בג'ל סיכה, לעומת 12% בלבד בקרב נשים עם בן זוג קבוע.

 

מהסקר עולה כי 75% מאלו שמשתמשים באביזרי מין בטוחים כי הדבר שיפר את חיי המין שלהם, ובקרב בני 34-25 מדובר על 40% מהנשאלים. בדרום הארץ, שבו ייחסו חשיבות פחותה למשחק המקדים, מאמינים דווקא בהשפעתם החיובית של אביזרי מין, ו-38% מהם ציינו כי הם השפיעו לטובה, זאת לעומת 14% מהנשאלים תושבי ירושלים.




 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
חשיבות המשחק המקדים עולה עם הגיל
צילום: shutterstock
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים