שתף קטע נבחר

יבגני פשוטין: "דייויד בלאט - מאסטר בטאקטיקה"

מאמנה של לוקומוטיב קובאן פרגן לאיש שמוביל את רוסיה לאולימפיאדה מוצלחת. בשבת (13:15): רוסיה - ספרד

לדייויד בלאט וייבגני פשוטין יש לא מעט מכנים משותפים. שניהם שיחקו בליגה הישראלית (פשוטין במכבי רעננה), עבדו ביחד בנבחרת רוסיה, אימנו את ספרטק סנט פטרסבורג, ועברו בדינמו מוסקבה (בלאט כמאמן, פשוטין כשחקן), ולאחר שבלאט אימן את יוגב אוחיון בשנה שעברה, יתכן שפשוטין יאמן אותו בעונה הבאה, במדי לוקומוטיב קובאן.

 

 

אך בינתיים, בזמן שפשוטין נהנה מהפגרה, בלאט מוביל את נבחרת רוסיה לאולימפיאדה מצוינת. לאחר שלושה משחקים הרוסים מוליכים את בית 3 עם שלושה ניצחונות, כולל ניצחון דרמטי על ברזיל, עם שלשה אדירה עם הבאזר של ויטלי פרידזון.

 

בלאט ופשוטין (משמאל). מפרגן (צילום: cskabasket.com) (צילום: cskabasket.com)
בלאט ופשוטין (משמאל). מפרגן(צילום: cskabasket.com)

 

קירילנקו במהלך האולימפיאדה. רוסיה מושלמת (צילום: AP) (צילום: AP)
קירילנקו במהלך האולימפיאדה. רוסיה מושלמת(צילום: AP)

 

"בלאט שוב הוכיח שהוא מאסטר בקבלת החלטות טאקטיות", פרגן פשוטין לשותפו למקצוע. "המשחק הפך לקשה, איבדנו יתרון גדול בזכות קאמבק של הברזילאים, אך הנבחרת שלנו שיחקה חזק מאוד בדקות הסיום, ושוב הוכיחה את יכולתה בדקות הסיום. אני מברך את הנבחרת על הניצחון הגדול".

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

 

פשוטין המשיך ופרגן: "כל השחקנים נתנו הכל ושיחקו מצוין, השילטה הייתה בידיים שלנו. הברזילאים חזרו לעניינים בעיקר בזכות שלשות, היה להם יותר מזל משכל. ההגנה שלנו התמודדה מצוין עם ההתקפה הברזילאית, למעט כמה דקות". בשבת (13:15) תפגוש רוסיה את ספרד החזקה, שתי הבלתי מנוצחות של בית 2, בקרב אדיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים