שתף קטע נבחר

יעל גולדמן מריחה ומנסה: איזה בושם היא אוהבת?

בין מחוייבויות הההנקה וההחתלה לבת החדשה שלה ושל אורי פפר, הדוגמנית והמנחה יעל גודלמן מוצאת גם זמן להתחבר לנשיות שלה ולא מוותרת על שגרת הטיפוח. נתנו לה לנסות שני בשמים חדשים ושמענו מה היא חושבת עליהם

השקות בשמים ומוצרי טיפוח צוברים בימים אלו תאוצה, גם בשל הקיץ ובעיקר לקראת ראש השנה שחל באמצע ספטמבר, בו מוצרים חדשים נקנים כמתנות לחג. אחרי ששורדת ה-VIP ענת הראל נתנה את חוות דעתה על שני בשמים חדשים, גוייסה הפעם למשימה הדוגמנית והמנחה יעל גולדמן.

 

כתבות נוספות בערוץ הצרכנות:

  

בסוף החודש תציין גולדמן את יום הולדתה ה-34, בשנה משמעותית בה הצטרפה לחייה וחיי בעלה אורי פפר, בתם עמנואל, כיום בת שבעה חודשים. לעבודה היא חזרה במהירות, הגישה לאחרונה את "חדשות הכוכבים" בערוץ 2 ושבה להצטלם כפרזנטורית של המעצב רונן חן. בין מחוייבויות הההנקה והחיתולים, היא מוצאת גם זמן להתחבר לנשיות שלה ולא מוותרת על שגרת הטיפוח. 

 

מה הבושם הקבוע בו את משתמשת? כבר כמה שנים אני משתמשת ב"קוקו מדמוזאל" של שאנל, הרחתי אותו על חברה ובזה זה נגמר. הוא נחשב בושם יקר, אבל מושלם לטעמי.

 

אני נאמנה לו אבל "מוכנה לסטוצים עם אחרים". זו זוגיות פתוחה עם הבושם הזה: הוא הבעל, אני תמיד חוזרת אליו, אבל הולכת להתנסות.  המבחן הוא מבחן המחמאות ובגרף יציב הוא תמיד גורף קומפלימנטים. לאחרונה אני מודה שגם חוטאת בבושם של ברברי שזוכה אף הוא למחמאות.

 

כשהיא מצהירה מצד אחד גם על נאמנות ומצד שני גם על סקרנות לריחות חדשים, יצאנו לבדוק מה גולדמן חושבת על שני בשמים שיצאו לשוק לאחרונה? 

  

שם הבושם: קרולינה הררה CH L'eau

 

 

איך ובכמה מוכרים לנו אותו? 485 שקל לתכולה של 50 מ"ל ברשת הסופר פארם. נכתב עליו שהוא בושם בושם לא קונבנציונלי, נועז ולוהט. בושם אוורירי עשוי מפריחת לימון, פריחת התפוז, פרחי הברגמוט והפריזיה, בעל אווירה מתוחכמת הודות לאוסמנטוס (עץ פרי), סיגליות, פרח עוקץ העקרב, שושנת העמקים, פרחי אלמוג, עלי דפנה, פרחי קינמון ופריחת התפוח.

 

מה דעתך על הריח? אני אוהבת את הריח שלו, כי הוא עדין, אבל לא מדי, רענן ואפילו מעט סבוני. בשמים זה תקופות בחיים: נגיד ריח ששמת כשהיית עם החבר הקודם, או בושם שהיה לך בצבא. יש בשמים שמתאימים לעונות, קלילים לקיץ או כבדים יותר לחורף. הקרולינה החדש הוא יותר בושם ליום ופחות לערב. מה שבטוח זה כנראה שהאף שלי לא כזה מפותח, כי אני עדיין לא יודעת לזהות את שושנת העמקים, אלא רק שזה טוב לי ונעים. 

 

כמה זמן הוא נשאר לך על הגוף? והאם הוא משתנה? הבושם עצמו לא נשאר עלי הרבה זמן. לא הרגשתי שינוי בריח, יותר התפיידות, אבל אולי זה כי התרגלתי לנוכחות שלו מהר. בכל אופן אני לא בקטע של לחדש בשמים בעוד הזלפה, בטח לא עכשיו, כשכל כך חם.  

 

מה אמרה הסביבה הקרובה שלך על הניחוח? הבושם קיבל אחלה תגובות. אחותי אפילו הלכה והשפריצה שוב וממש אהבה את הריח.

 

מה דעתך על המארז? אני מאד אוהבת את הבקבוק, הוא מתוק, עם קריצה שובבה ויש לו תליון שעושה אותו אופנתי. הלוק הוא גם חלק מהסיפור, כי בא לך שיהיה בקבוק מהמם על המדף בחדר.

  

האם תחליפי את הבושם הקבוע שלך ותשתמשי בו? מדי פעם כן, אני אגנוב ממנו התזה. כמו היום בבוקר, יצאתי מהמקלחת וראיתי אותו בהישג יד, אז השתמשתי בו כדי להתרענן ולשנות. 

 

האם הוא שווה את המחיר? בהקשר של בשמים באופן כללי דעתי היא מאחר ומדובר בהוצאה חד פעמית, ברגע שיש חיבור לריח - ההשקעה מוצדקת. באופן אישי הייתי מוציאה את הסכום הזה, כי אני קונה בושם בערך פעם בשנה ותמיד אפשר גם לבקש אותו כמתנת יום הולדת.

 

שם הבושם: Fan di FENDI 

 

 

בכמה ואיך מוכרים לנו אותו? 350 שקל לתכולת 50 מ"ל ו-429 שקל לתכולת 100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם המובחרות. הניחוח, פרחוני אוריינטלי וכמחווה לבית היוצר - על בסיס ניחוח עור. בתו העליון פירות הדר איטלקיים, המהולים יחדיו בקטורת עמוקה. בלב הבושם, תערובת נדיבה של יסמין עם סמבק לחושניות אקסטרימית קיצונית ותווי הבסיס חושפים וניל ופאצ'ולי.

 

מה דעתך על הריח? אני מאוד אוהבת את הריח, למרות ששוב לא הצלחתי להגדיר מה בדיוק אני מריחה ולכן אינני יכולה לומר איזה ניחוח הכי דומיננטי. זהו בושם יותר "רציני", בניחוח חזק ומעט כבד.

 

כמה זמן הוא נשאר לך על הגוף? והאם הוא משתנה? הוא נשאר הרבה שעות על הגוף וזה בהחלט מצדיק את השם שלו - אינטנסיב.

 

מה אמרה הסביבה הקרובה שלך על הניחוח? הוא אמנם יותר מתאים לערב, אבל גם הבושם הבא הזה קיבל תגובות חיוביות.

 

מה דעתך על המארז? הבקבוק  מאד מרשים, השילוב של שחור עם זהב, יחד עם בושם צהוב נראה יוקרתי. 

 

האם תחליפי את הבושם הקבוע שלך ותשתמשי בו? אני מוכנה לשים אותו בערב ליציאה, כי יש בו משהו סקסי, אבל לא הייתי מחליפה ביניהם לחלוטין.

 

האם הוא שווה את המחיר? אם את אוהבת בושם, זה בהחלט שווה את המחיר, כי הוא לא נגמר תוך חודש. כל אחת יכולה להשתמש גם בבושם קל וגם בכבד לסירוגין, אז גם אם לא הייתי קונה אותו מאחר והניחוח הוא פחות הבחירה הטבעית שלי, עדיין כן אשתמש בו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: ניר פקין
חוש הריח. גולדמן
צילום: ניר פקין
מומלצים