שתף קטע נבחר

ק"ש מחכה: אנדרלכט, באזל או אולי כיאל וסלטיק

החבורה של לנדאו תדע היום (13:00 שעון ישראל, דיווח חי ב-ynet ספורט) מי תהיה היריבה בפלייאוף הצ'מפיונס - 180 דקות משלב הבתים. כל האפשרויות בפנים

פחות מ-48 שעות אחרי שהעפילה לשלב הפלייאוף בליגת האלופות, תדע היום (13:00 שעון ישראל, דיווח חי ב-ynet ספורט) עירוני קריית שמונה מי תהיה יריבתה על הכרטיס היוקרתי לשלב הבתים.

 

 

כדי לעשות זאת תצטרך האלופה הישראלית לעבור עוד משוכה גבוהה, בדמות אחת מחמשת המדורגות בשלב הפלייאוף. היריבות האופציונליות של הקבוצה הצפונית לא קלות בכלל, אבל המשימה רחוקה מלהיות בלתי אפשרית.

 

יאללה, תצאו בהגרלה. שחקני באטה בוריסוב (צילום: AFP) (צילום: AFP)
יאללה, תצאו בהגרלה. שחקני באטה בוריסוב(צילום: AFP)

 

היריבה הקלה: באטה בוריסוב, הקשה: אנדרלכט

באטה בוריסוב: המועדון הבלארוסי שעבר את דברצן ההונגרית כדי להגיע לשלב הפלייאוף, כבר הופיע פעמיים בשלב הבתים של ליגת האלופות. אלופת בלארוס הופתעה בביתה על ידי ההונגרים עם 1:1 במשחק הראשון, אך סגרה עניין בחוץ עם 0:2.

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

 

אנדרלכט: אלופת בלגיה לא נתקלה בקשיים מול אקרנס מליטא אותה הביסה במשחק הראשון 0:5. גם במשחק השני טיילו הבלגים, הפעם ל-0:6 קליל.

 

אטרקטיבית, אך יריבה קשה. סלטיק (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
אטרקטיבית, אך יריבה קשה. סלטיק(צילום: Gettyimages)

 

סלטיק: אלופת סקוטלנד בה משחק בירם כיאל ניצחה במשחק הראשון 1:2 בבית את הלסינקי, מה שהלחיץ אותה כי גול של הפינים היה שולח אותם לפלייאוף. ג'ו לדלי וסמראס היווני הרגיעו את הסקוטים עם שערי ניצחון בדקות ה-67 וה-86 בהתאמה.כיאל נכנס למשחק בדקה ה-75.   

 

באזל: השווייצרים שהיו אחראים בשנה שעברה לאחת הסנסציות הגדולות של ליגת האלופות, כאשר עלו מהבית המוקדם על חשבונה של מנצ'סטר יונייטד, ניצחו בחוץ 0:1 את מולדה הנורווגית, וסגרו עניין בבית עם 1:1.

 

מסורת ארוכת שנים. אנדרלכט (צילום: AP) (צילום: AP)
מסורת ארוכת שנים. אנדרלכט(צילום: AP)

 

דינמו זאגרב: הקרואטים בשלב הפלייאוף, לאחר שניצחו בחוץ את שריף ממולדובה 0:1 במשחק הראשון, ו-0:4 בשני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שחקני קריית שמונה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים