שתף קטע נבחר

ממשיכים להפגין נגד ברק: "שיחות במקום פצצות"

גם הערב מחו עשרות מול ביתו של שר הביטחון והניפו שלטים שעליהם נכתב "לא למלחמה באיראן". הבמאי דורון צברי: "בלוף המלחמה נועד כדי שלא יעסקו בדברים החשובים באמת"

כן לשיחות, לא לפצצות: כ-50 בני אדם הפגינו הערב (יום ד') בתל-אביב מול ביתו של שר הביטחון אהוד ברק, נגד תקיפה אפשרית באיראן. המפגינים, שמחו במהלך כל השבוע מול ביתו של ברק, הניפו שלטים שעליהם נכתב "שיחות במקום פצצות", "לא למלחמה", "העורף אינו מוכן".

 

עוד כתבות בערוץ החדשות

ידלין: פצצה או הפצצה? יש אופציה אחרת

בלוגר: תקיפת איראן תכלול טילים וחיסולי בכירים

 

תמר זנדברג, חברת מועצת עיריית תל אביב, אמרה כי "זהו הערב הרביעי שאנחנו מתחת לבית של ברק, מרעישים עם תופים וסירים נגד מלחמה. אנחנו פוחדים, דואגים וכועסים מכל הסיבות - הצבא נגד, העורף לא מוכן, ובכלל זה נראה כמו הרפתקה פוליטית מסוכנת של שני אנשים. זו לא מתקפת מגן, זו מלחמת שלום הכיסא".

 

המחאה מול בית שר הביטחון, הערב (צילום: אלון הוטר) (צילום: אלון הוטר)
המחאה מול בית שר הביטחון, הערב(צילום: אלון הוטר)

 

המפגינים ציינו כי מחר מתוכננת הפגנה גדולה נגד תקיפה באיראן, שתכלול צעדה ממצודת זאב לביתו של שר הביטחון. הבמאי דורון צברי, אף הוא מיוזמי המחאה השבוע, אמר ל-ynet: "אנחנו מפגינים נגד הבלוף של המלחמה באיראן. יש את הבעיות הרגילות במדינה של הצדק החברתי, ומרחף בלון של מלחמה כדי לא לעסוק בדברים החשובים באמת. מעלימים את בעיות החינוך והרווחה, ומפחידים במקום זה את התושבים".

 

היום ראיינה סוכנות הידיעות רויטרס ישראלים שמודאגים מאפשרות המלחמה מול איראן, על רקע הפרסום ב"ידיעות אחרונות", לפיו ברק וראש הממשלה בנימין

נתניהו רוצים לתקוף בסתיו את הגרעין האיראני. "לתקוף את איראן? חס וחלילה", אמר תושב ירושלים, אלי זמיר. "צריך לתת לארצות-הברית להוביל את המאמצים בנושא, ולמרות שאני מאמין שהם לא יעשו כלום, ישראל לא יכולה לתקוף בעצמה".

 

זאב בן, אף הוא מירושלים, הציג את הדילמה: "אני חושב שארצות-הברית צריכה לעזור לנו כי יהיה קשה לנו לנצח במלחמה שם. אבל אני חושב שחייבים לעצור את איראן מלעשות את מה שהיא מתכננת לעשות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מוחים מול בית שר הביטחון. "לא למלחמה"
צילום: מוטי קמחי
דורון צברי בהפגנה קודמת מול בית ברק
צילום: מוטי קמחי
תמר זנדברג: "העורף לא מוכן"
צילום: גיל לביא
מומלצים