שתף קטע נבחר

משחק CnC החדש: לא ענק האסטרטגיה שהכרתם

המשחק הבסיסי החדש בסדרת האסטרטגיה יהיה בחינם, אך צריך יהיה לשלם מיקרו-תשלומים כדי לקבל גישה לעוד יחידות, משימות, טכנולוגיות ופיצ'רים אחרים

כש-EA גילתה לעולם שהיא עובדת על משחק המשך ל-C&C Generals, חשבתם שהיא נטשה את הכיוון של C&C 4 הכושל ומתכוונת להתכוונן מחדש קרוב יותר לנוסחה של המשחקים הקלאסיים בסדרה? תנו לעצמכם נקישה במצח על אופטימיות עיוורת.  

 

 

החברה גילתה היום בגיימסקום, לצד טריילר חדש ממנוע המשחק (פרוסטבייט 2 המוכשר, כמו הרבה משחקי EA בימים אלה), ש-Generals 2, המשך ל-Generals האהוב מ-2003, יהיה משחק Free 2 Play כמו האתחול של סדרת התפקידים האגדית אולטימה שהוכרז לא מזמן. מה זה אומר? המשחק הבסיסי בחינם, אך צריך לשלם מיקרו-תשלומים כדי לקבל גישה לעוד יחידות, משימות, טכנולוגיות ופיצ'רים אחרים.

 

עוד ב-Games: תסריט של 2000 עמודים ל-Beyond: Two Souls

 

הפיכת סדרת האסטרטגיה החלוצית של Westwood ז"ל ל-F2P תואמת לגמרי למצפן של EA, שחוזה שרוב תעשיית המשחקים תעבור למודל כזה תוך חמש עד עשר שנים. רוב משחקי התפקידים ההמוניים כבר עברו ממודל מנויים למודל F2P בשלוש שנים האחרונות

 

אבל המשמעות שלה עלולה לעקר מתוכן סופית את המותג, שהיה ידוע בהומור ובקטעי הקישור המושקעים של הקמפיינים מרובי הצדדים שלו. לפי אתר המשחק, "Command & Conquer עוברת אבולוציה ל-Free 2 Play", אבל האם האבולוציה הזו בכלל תכלול קמפיין לשחקן יחיד? האם היא תאפשר לשחקנים לשחק עם כל או לפחות רוב עץ הטכנולוגיה של המשחק, או שהם יצטרכו לטחון מאה שעות משחק קודם כדי לפתוח איזשהו מרחב תמרון אסטרטגי?

 

מפתחי C&C ב-EA/Bioware מבטיחים ש-Generals 2 הוא רק ההתחלה בהבאת הסדרה למודל החדש, ושמאוחר יותר צפויים להגיע גם משחקים חדשים בעולמות Red Alert ויקום הטיבריום המקורי של הסדרה. לאור החשיפה החדשה וללא מידע נוסף כרגע, לא בטוח, לגבי חלקים גדולים מקהילת שחקני האסטרטגיה, אם זה דומה יותר להבטחה או לאיום.

 

עוד ב-Games:

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים