שתף קטע נבחר
צילום: דני זודקביץ'

זוכר אותם מהקומונה: כנסיית השכל לקראת שידור

יואב קוטנר אירח את להקת "כנסיית השכל" באולפן גלי צה"ל, לקראת הופעתם עם התזמורת האנדלוסית בחגיגות 20 שנה לאלבומם הראשון. בראיון הם העלו זכרונות מהתקופה בה חיו ב"חדר כביסה עם 25 אנשים וחתולים". צפו בביצוע המיוחד לקראת ההופעה שתועבר במלואה בשידור חי ב-ynet

 

ב-23 באוגוסט (ה') נעביר לכם כאן בשידור חי ב-ynet את הופעת "כנסיית השכל" עם התזמורת האנדלוסית הים תיכונית, הישר מזאפה אמפי שוני בבנימינה. בכל מקום בו תהיו, תוכלו להתחבר ל-ynet ולצפות בהופעה, מתחליתה ועד סופה.

 

הלהקה חוגגת בשבועות אלה 20 שנה להקמתה במופע משותף עם התזמורת, מלא בעיבודים חדשים ומפוארים. היום (ב') היא תגיע עם המופע לפסטיבל "בריזה" באשקלון - ובחמישי כאמור, תגיע לבנימינה שם תארח בשידור חי את ריף כהן. ב-12 בספטמבר הם יופיעו במשכן לאמנויות הבמה בתל-אביב, גם שם תתארח כהן.

 

עוד קודם לכן, כנסיית השכל ומוזיקאים נבחרים מהתזמורת הגיעו אל אולפני גלי צה"ל ושם בתוכנית "מוזיקה היום" של יואב קוטנר, ביצעו את השירים הישנים-חדשים והתיישבו לשיחה. אנחנו כרגיל מביאים לכם את הרגעים היפים מהתוכנית ובוידאו שלפניכם תוכלו לצפות בביצוע של הלהקה והתזמורת בעיבוד החדש לשיר האהוב "ידיים למעלה", אותו כתב והלחין רן אלמליח.

 

קוטנר התרגש לארח את הלהקה, שאת חבריה הוא מכיר כבר יותר מעשרים שנה, ונזכר בימים שביקר אותה בתחילת דרכה. הם נזכרו בקומונה המוזיקלית והיצירתית של הלהקה שהגיעה משדרות לרחוב אלנבי בתל-אביב. על פי קוטנר, מדובר היה ב"חדר כביסה עם 25 איש וחתולים".

 

אל האולפן הגיעו חברי הלהקה יורם חזן, דויד רז, רן אלמליח, עמי רייס ודניאל זייבלט. חברי התזמורת כוללים את מנצח התזמורת ומנהלה האמנותי תום כהן במנדולינה (אותו פגשו אלמליח ורייס בהפקת אלבומה האחרון של ריטה ושם החליטו להגשים את חלומם ולשתף פעולה), את אליהו אביכזר בקאנון, יצחק ונטורה בחליל ניי, ליאור בוקר בגיטרה פלמנקו, אייל יהב בצ'לו וגלעד אמסלם בדרבוקה. את כולם ועוד מוזיקאים רבים תוכלו לפגוש כאמור בחמישי הקרוב, בהופעה בשידור חי, רק ב-ynet. 

 

צפו בכל הביצועים והרגעים מהאולפן של קוטנר

התוכנית "מוזיקה היום" משודרת בימי א' ב-15:00 בגלי צה"ל

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יהונתן צור
כנסיית השכל. בקרוב בשידור חי
צילום: יהונתן צור
לאתר ההטבות
מומלצים