שתף קטע נבחר

תלונה: הסמכות השיפוטית והמסמך החסוי שדלף

הגרוש של אישיות שיפוטית מהמרכז התלונן במשטרה: היא השתמשה במסמך מדלתיים סגורות, והשמיטה פרטים חיוביים עליי כדי למצוא שידוך. כך נודע ל-ynet. הנהלת בתי המשפט טרם הגיבה

חקירה משטרתית סביב תעלומה שמסעירה את מערכת המשפט באזור המרכז: איך הגיע מסמך אישי וסודי מבית משפט שדן בו בדלתיים סגורות, לידיה של אישיות בעלת סמכויות משפטיות שהתיק נוגע לה?

 

עוד כתבות בערוץ החדשות

בלבל אותנו: עכשיו קובי פרץ נגד האמרגן לשעבר

רומן מלחמתי: מורד סורי נישא לאחות שטיפלה בו

 

ל-ynet נודע כי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל-אביב צפוי לזמן בימים הקרובים לעדות את האשה שבמרכז הפרשה. בעלה לשעבר התלונן על עבירות של קבלת דבר במרמה ופגיעה בפרטיות. על פי תלונתו, גרושתו שלפה לכאורה מסמך חסוי מדיונים שנערכו בעניינם ושילבה אותו בתיק שידוכים.

 

מהתלונה עולה כי במהלך הדיונים, הועברה לעיון בית המשפט חוות דעת שניסחו עובדים סוציאליים, שנוגעת לעניינים אישיים-משפחתיים. המסמך שהיה ממוען לשופטת עם העתקים לעובדים הסוציאליים, הגיע בדרך כלשהי לכרטיס שפתחה לכאורה האשה בניסיון למצוא שידוך.

 

במסמכים שצורפו לתלונה שהוגשה במשטרה נגדה נאמר כי האשה שביקשה לפתוח דף חדש בחייה, פנתה לפני כמה חודשים למרכז שמתמחה בשידוכים והציגה את קורות חייה. בתלונה נטען כי לתיק השידוכים היא הוסיפה גם את אותו מסמך חסוי מבית המשפט - ואף הגדילה ומחקה פרטים שמציגים את בעלה לשעבר באור חיובי.

 

הגרוש שנדהם מהכנסת הפרטים לתיק השידוכים החליט שלא לשתוק, ובאמצעות עו"ד אורי קינן הגיש תלונה במפלג ההונאה בתל-אביב.

 המתלונן טען לפגיעה קשה בפרטיותו ללא קבלת היתר מבית המשפט. בנוגע למחיקת הפרטים מהמסמך צוין בתלונה כי מדובר ב"מעשה העולה לכדי מרמה והכול כדי לפגוע בבעל לשעבר". המשטרה העבירה את המסמך למעבדה לזיהוי פלילי על מנת לבדוק אם יש בכך בגדר חשד לזיוף.

 

עו"ד קינן אמר כי "מצער מאוד שצד להליך בבית משפט שנערך בדלתיים סגורות מוציא חומרים מהתיק על מנת להשחיר את מרשי. אני מקווה שהמשטרה תבצע את עבודתה נאמנה". במשטרה אישרו כי התקבלה תלונה והנושא בבדיקה. מהנהלת בתי המשפט טרם נמסרה תגובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סי די בנק
השתמשה בסמכויותיה? (אילוסטרציה)
צילום: סי די בנק
עו"ד אורי קינן
צילום: אלי אלגרט
מאיר כהן, ראש מפלג ההונאה. יחקור סמכות שיפוטית?
מומלצים