שתף קטע נבחר

אלבה ברלין עושה כבוד לוונדל אלכסיס

גופיה מספר 12, אותה לבש שחקן העבר שרשם שש עונות במדי הגרמנים, תיתלה על גג האולם המקומי. אלכסיס שיחק עונה אחת גם במדי מכבי ת"א

אין הרבה זרים ששיחקו במכבי ת"א עונה בודדת, ועדיין נותרו בזיכרון של אוהדי הכדורסל. וונדל אלכסיס הוא כזה. הפורוורד הפנטסטי שיחק במדי הצהובים בעונת 1993/94, סייע למכבי להחזיר את האליפות שהלכה לאיבוד בגליל, ועזב בתום עונה אחת, למרות שהיה מאוד אהוב.

 

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

אך הקבוצה עמה אלכסיס מזוהה יותר מכל היא אלבה ברלין הגרמנית, שם הוא שיחק שש עונות, בין 1996 ל-2002. היום (ה') נודע, כי הקבוצה החליטה לתת לאלכסיס כבוד גדול, כשהגופייה מספר 12, אותה לבש הפורוורד האמריקני במדי הקבוצה, תצא מהסבב ותיתלה על תקרת האולם.

 

וונדל אלכסיס. כבוד גדול (צילום: fibaeurope.com) (צילום: fibaeurope.com)
וונדל אלכסיס. כבוד גדול(צילום: fibaeurope.com)

מי שייקח חלק באירוע המרגש הוא דווקא אקס מכבי ת"א אחר, יותם הלפרין. הטקס ייערך לפני משחק ראווה בין אלבה לבאיירן מינכן, במדיה משחק הגארד הישראלי,

 ב-15 בספטמבר. בסך הכל זכה אלכסיס בן ה-48 בתשעה תארים במדי אלבה, שש אליפויות מקומיות ושלושה גביעים. הוא רשם 341 הופעות במדי הקבוצה, בהן הוא קלע 5,922 נקודות (17.4 נקודות למשחק).

 

אלכסיס עצמו נשמע מאוד נרגש כשסיפר: "זהו כבוד גדול, גם לי וגם למשפחתי. אני מאוד גאה, זה נדיר מאוד ששחקן מקבל כבוד כזה. אני כבר מחכה לביקור בבית השני שלי, לראות הרבה פנים מוכרות ולבקר מקומות שנותרו בליבי". אלכסיס הוא השחקן השני של אלבה שמספרו יוצא מהסבב, אחרי הנריק רודל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
וונדל אלכסיס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים