שתף קטע נבחר

דודו גורש: "קיבלנו שערים של חוסר נחישות"

בהפועל עכו מתוסכלים מההפסד 3:1 לרמה"ש, השוער: "הרגשה קשה". אוהד קדוסי: "נהיה חייבים להחזיר את הנקודות מול סכנין". שמעון הדרי שוב צפוי לערוך שינויים בהרכב

אכזבה גדולה בהפועל עכו לאחר ההפסד 3:1 אמש (ש') לרמת השרון באצטדיון בראשון לציון. היכולת שהציגו הצפוניים לא משאירה סימנים לאופטימיות אצל שחקני הקבוצה, שנראו אמש מדוכדכים וחסרי אמונה.

 

 

עכו, שנפרדה במשחק הראשון ב-1:1 עם בני יהודה, אך הציגה משחק טוב, עלתה בשבת בהרכב שונה שהפתיע את השחקנים. מושיקו מישאלוף, נבוסיה מרינקוביץ', לאורנדו פאסוס ודייויד גומז סופסלו, אך המחליפים איכזבו. דימאקו פידליס, שהיה אשם ישיר באחד השערים, הוכיח שמדובר בזר חלש. חסרונו של מרינקוביץ' הורגש ולא היה בעל הבית במרכז השדה.

 

הקפטן דודו גורש, שהציל את קבוצתו ממספר שערים, אמר: "היינו נאיבים, קיבלנו שערים של חוסר נחישות. להפסיד משחק כזה זו הרגשה קשה ולא נעימה בכלל".

 

כובש שער היתרון לעכו, אוהד קדוסי, דווקא היה מסוכן במחצית הראשונה, אך התעייף בשנייה. בסיום הוא נשמע מאוכזב מאוד ובראיון ל-ynet ספורט אמר:

"קיבלנו שערים ממצבים נייחים. להפסיד בצורה כזו לרמה"ש, שנחשבת קבוצה בסדר גודל שלנו, זה מאכזב ומסתכל, אבל נהיה חייבים להחזיר את הנקודות עוד שבועיים מול בני סכנין".

 

שישה אוהדים שמלווים את הקבוצה באופן קבוע למשחקי החוץ מחו על התצוגה של קבוצתם ועזבו את האצטדיון בדקה ה-65. למרות פגרת הנבחרת, החליט המאמן שמעון הדרי לקיים כבר הבוקר אימון בעקבות היכולת הירודה של שחקניו. לקראת המשחק בעוד שבועיים צפוי הדרי להחזיר את מישאלוף ומרינקוביץ להרכב ואף לעלות בהרכב שיכלול צמד חלוצים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מור שאולי
שמעון הדרי, אתמול
צילום: מור שאולי
מומלצים